فيديوهات نيك كس صور سكس بنات جميلات العالم

 بعد النيكه الحلوه مع امي قعدنا ع السرير و بدأت تكلمني و تقولي انا منكتش متصوره إنك جامد كده دا انا حاسه اني اتشقيت نصين قولتلها ما 

انتي افلام سكس جميله اللي جميله و ومكنه عايزانى اعمل ايه يعني قالتلي بس انت عندك خبره مش عند راجل كبير حتى لو كان عنتيل هو انت نمت مع كام واحده رديت و قولتلها الست اللي بنام معاها مش بنام معاها تاني قالتلي احا دا انت كده نايم مع نسوان بعدد شعر راسك هو انت ايه قولتلها انا ابنك اللي لسه نايكك يا قلبي قالتلي ممكن اطلب منك طلب قولتلها لو هقدر انفذه هنفذه قالتلي ممكن متنامش مع نسوان تاني انا عايزاك ليا لوحدي قولتلها انا بقالي زياده عن شهرين مش بنام مع نسوان ده غير أن انا قدامي الجمال و الحلاوة دي كل يوم و كمان معايا ف نفس البيت ف اكيد انا مش هرحمك دا انا هورملك كسك و كل حته ف جسمك قالتلي لا براحه عليا انا لسه مش قدك قولتلها و مش هتعرفي تبقى تاجريني اصلا لان انا لازم كل يوم انيك ع الاقل خمس مرات قالتلي ليه ده كله هو انت مبتتهدش و لا ايه قولتلها انا شهوتي كده بعد م خلصنا كلام جيت اقوم ادخل الحمام علشان استحمي لاقيتها مش قادره تقوم خالص قومت سندتها لحد م دخلت اوضتها علشان تنام ( طبعا هي مش قادرة صوتها كله آهات قربت من اوضتها لاقيتها بتمارس العادة السرية و عماله تدعك كسها جامد روحت خدت بعضي و مشيت ( قولت اسيبها براحتها مهو برضو انا يعتبر اخدت امي منها ف مفيش حد تمارس معاه و تطفي شهوتها ده غير أن جسمها كان لسه صغير بس مش اوي فأنا قولت اسيبها شويه لحد م ابقى اقرر انيكها) رجت الأوضة بتاعتي و قعدت ع المكتب و فتحت اللاب و بدأت اكمل برمجة ف البرنامج اللي انا شغال عليه هو عبارة عن برنامج تأمين ثغرات الانظمه. بعد م خلصت نمت و صحيت تاني يوم خرجت علشان افطر لاقيت اختي صاحية بس امي لسه نايمة دخلت الأوضة اصحيها لاقيتها نايمه عريانه ف طبعا زبري وقف بس انا صرفت نظر ان انا انيكها دلوقتي مهو برضو انا مش كسي راجعني و مورم ف مش هقدر اقوم امشي سيبني شوية و قول ل اختك تحضرلك اللي انت عايزه علشان تاكل. سبتها و 

قصص سكس - سكس مترجم - قصص جنس مترجم عربى - قصص سكس عشق

مشيت خدت بعضي و رحت الكلية من غير فطار دخلت المحاضرة متأخر و قعدت ف البنش الأول اللي كان كله بنات بس كان فيه مكان فاضي ع الطرف ف اعدت فيه لاقيت الدكتور اللي اسمه اشرف بيقولي انت يا حيوان ازاي تدخل من غير م تستأذن رديت عليه و قولتلوا انت لوكنت قلتلي اطلع بره و خلاص كنت طلعت لان انت اكيد مش اينشتاين علشان احضر ليك حتى لو اهنتني بس طالما شتمت يبقى كسمك انا قاعد و أعلى ما في خيلك اركبه لاقيته قاللي انت مشفتش تربية انت بلطي و غبي دا انا هوديك ف ستين داهيه قولتلوا بما انك شتمت تاني دلوقتي انا هزعلك و قربت منه و نزلت ب كف ايدي على وشه راح واقع ف الارض لسه هكمل ضرب لاقيت الطلبه بيبعدوني عنه و بتوع الامن دخلوا و خدوني للعميد اللي كل م اقابله بيحصل حرب شوارع ف دماغي اول م دخلت عنده لاقيته بيقولي تضرب دكتور عادي كده و شكلك هادي و لا كأنك عملت حاجة دا كله و انا ساكت و مش عايز اصلا اتكلم معاه لاقيت نبرة صوته اتغيرت و بيقولي يا مازن يا ابني مينفعش تقل من دكتور قدام الطلبه كده لو كنت عايز تقل منه و تهينه يبقى بينك و بينه متبقاش غشيم قلتلوا لا انا ممكن اهين اي حد ف اي مكان قدام اي حد عادي جدا مش فارقة معايه ده غير ان هو اللي بدأ يبقى يستحمل نتيجة اللي عمله و انا مش عايز اضره او ابهدله انا كفيل امسحه اصلا لاقيته قاللي خلاص امشي انت و انا هخلص الموضوع ده بس دي اخر مره هساعدك رديت عليه و قولتلوا مش انت اللي عرضت عليا المساعدة قبل كده ايام الخناقة مع الشلة اللبش اللي انت بنفسك حذرتني منهم اهم دلوقتي كلهم ف المستشفى خليك قد كلامك و متجبش ورا ههه و سبته و مشيت رحت الكافتيريا طلبت قهوه و لاقيت مي قاعده مع واحده صاحبتها اسمها شذى رحت سلمت علي مي و عرفتني على شذى و قعدنا نتكلم مي قالتلي اللي عملته مع الدكتور اشرف كان غلط يا مازن و هو اصلا مشهور باحترامه للوقت و المواعيد ف لازم بعد كده تيجي محاضرته بدري او ع المعاد بالضبظ راحت شذى قايله دا إن رضي يدخلك اصلا ده ممكن يتسبب ف رفدك او ع الاقل فصلك سنه قولتلها انا هحضر المحاضره الجايه و مش هيعمللي حاجة لان النوع ده آخره فاضي لاقيت مي قالت يا عم ارحم من ف الارض انت كل يوم تيجي لازم تعمل مشكله مينفعش كده قولتلها متقلقيش مش هيحصل مشاكل بسببي تاني ولو حصل ف ده عادي بالنسبة ليا و كملت يا مي انتي كاتبه المحاضرات ف كشكولك قالتلي ايوه قولتلها ابقى صوريهم ليا و ابعتيهم وتس قالتلي ماشي استأذنت منهم و مشيت روحت البيت. مي و شذى و هما قاعدين لسه شذى بتقول ل مي بس ايه رأيك فيه، مي قالتلها بصراحه مز المز بس انا خايفة اقوله معجبه بيك يبعد عني دا انا حبيته من اول اسبوع اهو و دي حاجة مش منطقيه انا مش عارفه ايه اللي حصلي لما قابلته بقيت معظم الوقت بفكر فيه و مش شايفة غيره و ده من اول اسبوع ف الكليه اومال بعد كده ايه اللي هيحصل، شذى قالتلها اصبري شويه لحد بعد الامتحانات و حاولي ف الفترة دي تخليه يعجب بيكي و لو حسيتي ان ده حصل كلميه و قوليله. مي قالتلها انتي صح انا هعمل كده. عندي انا لما روحت البيت لاقيت امي صاحية و بتحضر الغده بس كانت ماشية بصعوبه و مبعده رجليها عن بعض انا اول م شوفتها ضحكت جامد راحت رامياني بالمقشة قولتلها معلش مش انتي اللي اعدتي تقولي محرومه ابوك و كملت كلامها و قالت صحيح انت عرفت ان ابوك مات مقتول ازاي قولتلها مش دلوقتي الكلام ده خلينا ف كسك اللي مورم ده قالتلي بس يخف و انا اللي هفرمك و مش هتقدر عليا قولتلها ابقي استغطي و انتي نايمه لأنك كده بتحلمي و بالمناسبة اختي شكلها شافتنا امبارح مع بعض قالتلي مهي كلمتني و قالتلي مازن هينام معايا امتى قولتلها و انتي موافقه اصلا قالتلي و موافقش ليه انت ابني و هي بنتي و نفسي دايما اشوفكم ف سعاده قولتلها مش وقته لما تكبر شويه اول لما تدخل الكليه هبقي انام معاها بس انا معنديش مانع انها تشاركنا المتعة و تلعبوا ف جسم بعض و انا بنيكك قالتلي لم نفسك ايه الألفاظ دي اسمها و انا نايم معاكي قولتلها بلا نيله دا انتي مفشوخة اتهببي اسكتي و كملي طبخ. طلعت الاوضه غيرت و لبست لبس البيت و فتحت اللاب و دخلت ع الدارك ويب اشوف الدنيا بقت ماشيه ازاي و بالمره اتابع تعلم الاختراق و الحمايه علشان البرنامج اللي انا شغال فيه. بعد م خلصت دخلت المطبخ جبت اكل لنفسي لأنهم كلوا من غيري و اكلت و بعد م خلصت رحت الصاله لاقيت امي و اختي فاتحين TV و بيتكلموا ف نفس الوقت و هما بيتفرجوا اول م دخلت عليهم سكتوا و فعرفت انهم كانوا بيتكلموا عليا قعدت معاهم و قولت من بكره انا هنام مع ماما ف اوضتها و انتي ( اختي) ف اوضتك عادي لاقيت امي وشها احمر و بصت ف الارض و اختي اعدت تضحك على شكلها قولت ل اختي بتضحكي على ايه نبقى نشوف شطارتك لما دورك يجي و سبتهم و طلعت اوضتي و نمت صحيت ع الساعة ١٠ بليل ببص ف الفون لاقيت مي بعتالي المحاضرات شكرتها و قعدنا نتكلم وتس لحد الساعة ١٢ بليل و هي قفلت و انا قفلت بعد كده فتحت اللاب علشان اكمل شغل ع البرنامج ( و لكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن) لاقيت رسالة من واحد اعرفه ع الدارك ويب اسمه مصلحي و بيقي صاحبي بيقول ان فيه حملة هجمات اختراق لانظمه بنك ف سويسرا لما ركزت ف اسم البنك احا دا ده البنك اللي فيه كل الفلوس اللي سابها ابويا. الهجوم حسب كلام مصلحي ان حملة الهجمات دي هتبدأ الساعة ٢ بليل و المسؤول عنها مجموعة هكرز اسمهم زيوس و المعروف ان الجماعة دي متقسمه أعضاء هكرز و دول مسؤولين عن كمية هجمات و حروب إلكترونية لا تعد ولا تحصى زي انهم اخترقوا أنظمة وزارة الدفاع الأمريكية و اخترقوا نظم الدفاع الجوي الروسية و اخترقوا أنظمة و حسابات المخابرات الانجليزية ده غير وقوع البورصة العالمية و انهيار شركات كبيره حرفيا هما هكرز ليفل الوحش و القسم التاني من الأعضاء عاديين مش هكرز و لكن ماسكين مناصب كبيره ف كذا دوله ف العالم ناس مبتهزرش و مش بتلعب. طبعا انا قاعد و دماغي فيها حرب شوارع ابويا سايب حوالي ٥٠٠ مليون دولار ف البنك ده ( علشان كده مكنتش مصدق حكاية انه مدير تنفيذي) و لو الهجمة دي حصلت احنا تقريبا هنشحت ف دخلت كلمت مصلحي و شرحتلوا الموضوع قالي كده انت لازم تقف قصادهم قولتلوا لا انا هراقب الهجمات لو فيه هجوم جه على الحساب بتاعي انا هصده و خلاص و فعلا ع الساعة ٢ بليل بدأت الهجمات و لكن المفاجاءة ان كل الهجمات كانت علي حساب ابويا و ده خلاني مش فاهم حاجة ف اي حاجة و بقيت زي اللي بيقول منين بيودي على فين ركزوا معايا يا شباب ازاي ابويا قدر يجمع مبلغ زي ده و هو المفروض كان مدير تنفيذي لشركة اتصالات و كمان ليه الجماعة دي بيهجموا ع الحساب ده بس من غير باقي حسابات البنك لأن البنك ده انا اخترقتوا قبل كده و كان فيه مبالغ و أرقام خيالية ده بالمليارات يا جدعان اشمعني حساب ابويا او بالمعنى الاصح حسابي لان ابويا عامله باسمي. المهم بدأت اصد الهجمات و كل شوية هجمة ورا التانية لمده ٨ ساعات عمال اقفل ثغرات و أصد هجمات من الجماعة دي و بعد كده لاقيت الهجمات خلصت و الدنيا بقيت هاديه بس المشكلة ف الاخبار و الصحافة، أوروبا كلها بقت مقلوبه و الكلام كله بقى على اللي حصل امبارح و الكل اصلا كان عارف جماعة زيوس بسبب كل الحملات اللي انا قولتها قبل كده و كمان بقى الكلام على الهكر اللي لوحده قدر يصد كل الهجمات دي لمدة ٨ ساعات ايوه انا كنت نعم خايف منهم لأنهم هكرز محترفين بشكل ليفل الوحش بس المصري لما يشغل دماغة كسم اي حد. المهم بعد كل ده انا كنت مطبق و محتاج انام رحت ف النوم و صحيت و انا حاسس ان زبري بقى ف فرن ببص لاقيت امي حطه زبري ف كسها و عمال ترقص عليه قولتلها مش انتي قولتي كسي وجعني ليه بتعملي كده قالتلي لاني محتاجة اتناك دلوقتي جيت اعدل الوضع علشان انيكها قالتلي سبني فوق و خليك زي م انت لأنك لو بقيت فوقي هتفشخني و انا اصلا مش قادرة و هنزل و اطلع براحة قولتلها ماشي براحتك و هي بدأت تطلع و تنزل على زبري و تشخر و تقول اه اه اه زبرك كيير يا ابن الشرموطة مليني من جوه حاسه اني بتناك من زبرين و انا بدأت امسك بزازها و افركهم جامد و هي تقولي براحة يا خول بزازي هتتخلع ف ايدك ف بدأت ارضع حلمتها و هي بقت ف عالم تاني و كسها عمال يجيب عسل على زبري لحد م رحت عاضض حلمتها بقت عمالة تصوت و تقول اهههه تعالي يا حسام شوف ابنك و هو بينكني و مكيفني اوف ادي جامد نكني جامد يا مازن عايزه اموت و انا بتناك اه اه اح اح اح رحت انا قلبتها و هي بقت تحتي و مسمتش عليها و اشتغلت حفر ف كسها و انا باكل و برضع بزازها و هي كل اللي عليها اه مش حاسة بكسي براحة يا مازن مش حاسة بكسي يا متناك اه مش قدرة حسيت ان انا قربت أجيبهم رحت مغير الوضع ل دوجي و حطيت زبري على خرم طيزها و دخلته مره واحده و هي صوتها هز البيت كله و بقت اه مش مره واحده يا خول براحة طيزي اتشقت حرام عليك رحت مزود ف السرعة وبقيت شبه مكنة النيك و هي اعصابها سابت و بقت تقول اوف طيزي اح نكني قوي انا شرقانه عايزه اتناك نيك اكتر اكتر و انا شغال لحد م رجليها اترعشت و نزلت عسلها و انا عدلتها و خلتها تمص زبري لحد م جبتهم ف بقها و خلتها تبلعهم كلهم و جيت ادخل زبري ف كسها تاني قالتلي لا كفايه انا حاسة اني هموت انت مبتتهدش و انا و لا كأني سامعها نزلت الحس كسها و هي عماله تحاول تهرب مني لحد ما هاجت تاني و انا عمال الحس هي بتقول الحس كسي من جوه و دخل لسانك كسي عايز يتناك يلا دخل زبرك بقى مش قدرة استحمل عايزه اتناك روحت ع طول مدخل زبري و نزلت فيها نيك و كل شويه اسرع اكتر و هي بتقول اه اه كسي عايز زبرك نيكه اكتر مص بزازي و قطعهم نكني جامد يا مازن اوف دا انت طلعت مجرم حرام عليك نكني اكتر و نزل ف كسي عايزه اشيل ابنك ف بطني و اخلف منك يا دكري نكني كمان اهري كسي و قطعه اه اه اه اه و رجليها اترعشت تاني و نزلت عسلها تاني و انا جبت ف كسها و غرقته لبن لدرجة انه بقى يطلع بره سبتها و دخلت الحمام استحميت و نسيت ان انا ورايا كليه المهم رجعت اوضتي علشان البس لاقيت امي نايمه لبست و رحت الكليه و انا ع البوابه الأمن قالي اطلع للعميد علشان عايزك المهم طلعت لاقيت الكتور اشرف قاعد معاه اول م شافني بص ف الارض دخلت سلمت ع العميد و قالي انا طلبت من الدكتور اشرف يجي علشان نحل الموضوع يا مازن قولتله مفيش موضوع اصلا علشان نحله واحد شتمني و انا ضربته خلص الموضوع و قومت خرجت من المكتب ورحت احضر المحاضرات. العميد و هو قاعد مع الدكتور اشرف بيقول نسخه من ابوه معندوش ياما ارحميني الغلط بالنسبه ليه غلط مفيش نقاش اللي يقف قدامه يزعل و لو مين زي ما ابوه قال عليه زمان مشكله ماشيه ع الارض الدكتور اشرف قال كل كلامك صح ده ميعرفش ازاي يهزر كله جد ف جد زي ابوه فعلا يا اخي ده ابوه كان أقوى هكر ف العالم و عمل حاجات محدش يقدر يعملها و مازن طالما دخل حاسبات يبقى مش زي ابوه و بس ده نفس الدماغ كمان اللي بيقولوا عليها دماغ الشيطان، زكي جدا و عبقري بيعرف يحلل اللي قدامه صح و يعرف نقط الضعف فين و يلعب عليها و لما يقرر يتحرك محدش يلاحظ غير اما يكون عمل اللي عاوزه احنا لازم نقف جنبه لو دخل نفس السكة بتاعة ابوه ع الاقل نرد جزء من جمايل ابوه علينا ٠٠٠٠٠ يرحمك يا حسام يا خديوي كنت جبل متتهزش و لو ايه اللي حصل بعدها الدكتور اشرف خرج من المكتب. انا بعد م خلصت محاضراتي روحت البيت لاقيت اختي و امي قاعدين يتكلموا و يضحكوا دخلت قولتله فيه ايه امي ردت و قالت مفيش حاجة رحت سألت اختي فيه ايه قالتلي ماما كانت بتتكلم عليك و قد ايه هي بتحبك و انت جيت ع السيره لاقيت امي بصت ف الارض و اتكسفت رحت مقرب منها و رفعت راسها و بوستها من بقها و اندمجنا شويه ف البوسة لحد م اختي قالت طب راعوا ان انا موجوده و لسه مفيش حد لمسني قولتلها الدور جي عليكي قريب بس انتي تسدي بس اختي قالت و لو دلوقتي هعرف امتعك و اكيفك امي قالتلها طب اسكتي ده لو مسكنا احنا اللي الاتنين مش هنقدر عليه ده ابوكي كان يجيب آخره و انا اجيب أخرى ف نفس الوقت لكن مازن ممكن ينيك طول اليوم عادي اختي عنيها برقت و قالت احا ده بجد امي قالتلها ايوه ده النهاردة الصبح خلاني اجيب كذا مرة و هو مجبش غير مرتين وكان عايز يكمل نيك عادي و لا كأن حاجة حصلت اختي قالت انا كده بقيت خايفة اعمل معاك حاجة يحصلي مصيبة قولتلها متقلقيش انا اكيد مش هضرك. سبتهم و طلعت اوضتي لاقيت حاجتي مش موجوده نزلت سألت امي قالتلي انت ناسي إنك هتنقل ل اوضتي و لا ايه قولتلها معلش نسيت طلعت أوضة امي لاقيت كل حاجتي موجوده بعد م غيرت هدومي لاقيت مصلحي بيتصل بيا رديت قالي بقى انت تعرف تصد هجمات جماعة زيوس كلها من غير تفوت هجمة وحده و عامل فيها غلبان يا عرص و انت مستواك ابن متناكة قولتلوا يا عم افهم الهجمات كلها كانت دوز اتاك و ده أسهل نوع تصده قالي يعم مانا فاهم بس انا مش فاهم هما ليه خلوا الهجمات كلها كده قولتلوا يا خول ركز مفيش غير حاجة من اتنين يا اما هما علشان عارفين انهم اصلا فارضين السيطره على كل الهكرز ف اكيد مفيش حد هيقف قصادهم و علشان كده استهتروا و استخدموا أضعف الهجمات بس ب اعداد كبيره زي م شوفنا بدل م يستخدموا هجمات معقدة ممكن تلفت نظر الحكومات ليهم و خصوصا الإنتربول تاني حاجة ممكن يكونوا استخدموا النوع ده من الهجمات علشان يتأكد هل فيه حد ممكن يقف قصادهم او لا لو فيه ف الهجمات البسيطة دي هتكون زي الطعم اللي هيصطادوا بيه اي حد ناوي يقف قصادهم ( و الشخص ده هو انا لأنهم استهدفوا حساب البنك بتاعي و ده معناه انهم عايزين يعرفوا هل فيه حد مراقب الحساب ده او لا لو مفيش يبقى اخترقوه و سرقوا كل الفلوس اللي فيه بهجمات بسيطة اما لو حد وقف و صد الهجمات ف ده معناه ان في حد بيدور وراهم و انا للاسف لا دورت وراهم و لا نيله انا أخرى زي اي حد كنت اسمع عنهم بس لأنهم شبه الاسطوره اصلا زي م حكيت قبل كده) مصلحي قالي و كمان طلعت بتعرف تحلل و بتدرس عدوك كويس يا متناك قولتل

افلام نيك كس - العاب اطفال - افلام نيك - سكس زنوج - سكس -  سكس حيحان - سكس جميلات - 

افافهم الحساب ده ل و كان اتسرق كنت   


تعليقات