سكس محارم انا متعوده على زبره واجعله يقزف فى كسى

بعد ما صديقة أمى سألتنى عن ميعاد صحيانى و عرفت وقتها ان خلاص هى كمتن قررت تتناك ، روحت البيت و فضلت طول الليل أفكر هاعمل ايه و دى اول مرة فى حياتى هابقى مع واحدة ست لوحدنا فى شقة و كمان مطلوب منى انى انيكها و ابين لها ان اد الموضوع

فى الفترة دى مكناش لسة نعرف حاجة اسمها فياجرا ولا حتى بانجو كل اللى نعرفه فى الوقت دا كانت البيرة و الحشيش
و فعلا و انا مروح من الحنة أخدت حتتين حشيش من اصحابى ، و عديت اشتريت 3 ازايز بيرة

اول ما روحت البيت قعدت اوضب فيه و اشيل كل هدومى اللى متبعثرة فى كل حتة و خليت البيت زى الفل ، و جالى احساس ان بكرة هايبقى فرحى و هادخل ع الست اللى جننتنى كل الفترة اللى فاتت

وضبت اوضة النوم الكبيرة و كمان وضبت اوضتى و حطيت البيرة فى الثلاجة و ظبطت الدنيا ، و روحت رامى نفسى ع السرير و شغلت الكمبيوتر و دخلت طبعا على موقع نسوانجى و بدأت ادور على ازاى تكون اول مرة مع واحدة ست فى اوضة النوم
فضلت حوالى 3 ساعات لغاية ما تقريبا الفجر قرب يطلع لقيت نفسى خلاص بأنام و روحت فى النوم فعلا

صحيت على جرس التليفون و لما رديت لقيتها هى اللى بتكلمنى و بتقولى صباح الفل انت لسة نايم ، قلت لها لا خلاص انا صحيت و فوقت اول ما سمعت صوتك ، قالت لى هو احنا مش هانخلص من البكش بتاعك دا ، قلت لها انتى بس تعالى و احنا نخلص كل حاجة مع بعض ، قالت لى طيب ساعة بالظبط و اعدى عليك بس مش هادخل انا هاعزمك برة ع الفطار ، قلت لها لأ طبعا نفطر سوا هنا ، قالت لى لأ ما ينفعش و ياللا سلام

طبعا انا اتعفرت و اتجننت قلت اكيد الست دى بتلعب بيا و حلفت ان مش هافوت الفرصة
قمت دخلت الحمام اخدت دش و حلقت شعر زوبرى و و اتعطرت احلى برفان و لبست بنطلون الترنج من غير اندر و تيشيرت حمالات زى بتوع المصارعة
دخلت المطبخ جهزت فطار و عصير ، و روحت شربت سيجارتين الحشيش ، و فضلت قاعد مستنى انها تيجى

قبل ما تعدى الساعة لقيت جرس الباب بيرن و بصيت من العين السحرية لقيتها هى واقفة عند باب الاسانسير
فتحت الباب زى ما انا كدة و قلت لها اهلا اهلا بأغلى الناس عندى اتفضلى ، قالت لى لأ انا قلت لك مش هادخل و هانفطر برة ، بينت لها انى متضايق و زعقتلها من غير ما اعلى صوتى ماينفعش اللى بتقوليه دا اتفضلى ادخلى
قالت لى اعقل و اخلص و تعالى نخرج بلاش جنان ، قلت لها طيب حتى ادينى فرصة ألبس هدومى ، قالت لى اتفضل ادخل البس و انا هاستناك هنا ، روحت شديتها من ايديها قلت لها بالزمة دا كلام ادخلى بقى قبل ما تفرجى علينا العمارة
صور سكس متحركه اغتصاب . سكس عاهرات مترجم . مص بزاز سكس . نيك بنت شقراء . سكس مصرى نار . تصرخ من النيك . سكس طحن
فعلا دخلتها للشقة و قفلت الباب بسرعة و عملت كأنى زعلت منها و مش هاكلمها ، شاورت لها على كرسى الانتريه و قلت لها اتفضلى اقعدى بس خلى بالك من نفسك اصل ممكن الكرسى ياكلك
انا فضلت متسمر قصادها شوية كأنى قرفان من اللىعملته لكن فى الحقيقة انا كنت عمال افحص اللبس بتاعها و شكلها ، هى كانت لابسة عباية كحلى أول مرة اشوفها عليها ، عباية حرير عليها رسومات من ع الكتفو من ع الصدر ، و كانت العباية ضيقة عليها لأن كانت ماسة من على صدرها إللى أصلا كان هاينط من مكانه ، و الظاهر ان مكنتش لابسة حاجة تحت العباية لأنها و هى داخلة الشقة لما شديتها و كمان لما لفت و قعدت على كرسى الانتريه حسيت ان حز الكلوت معلم فى العباية ، كمان كانت رابطة شعرها بحاجة كدة زى الايشارب لكن مش كل شعرها متغطى كان نازل على ضهرها
كانت عاملة كحل فى عينيها يجنن ، و كان الروج اللى حاطاه لونه احمر اوى لدرجة ان قلت دا انا لو بس بوستها ممكن اجيب شهوتى
كل دا و انا سرحان فيها مافوقتش الا لما لقيتها بتقولى ما تخلص يا ابنى ولا مش عايزنا ننزل و نخرج سوا
قلت حالا هاكون جاهز بس على فكرة انا مش ابنك ، قالت لى اومال تبقى ايه حضرتك ، ماردتش عليها ، و روحت داخل المطبخ ، لقيتها بتضحك و بتقولى انت اتهبلت هاتلبس فى المطبخ و قعدت تضحك
طبعا سيبتها تضحك من غير ما ارد عليها ، و خرجت من المطبخ و انا شايل صينية الفطار و حطيتها على السفرة
قالت لى ماتفقناش على كدة ، انا قلت انا اللى هاعزمك برة ع الفطار ، برضو ماردتش عليها ، لكن قلت لها ممكن تسكتى شوية و تساعدينى تجيبى ازازة العصير من الثلاجة على ما ارص اطباق الفطار ع السفرة
قالت لى حاضر بس كدة مش اتفاق و قامت دخلت المطبخ و لقيتها بتقولى انت حاطط فين العصير دا مش شايفاه
روحت دخلت المطبخ و وقفت وراها قصاد الثلاجة و شاورت لها على العصير بس فضلت واقف زانقها فى الثلاجة و قربت منها اوى لدرجة ان خليت زوبرى يلمس فخدها و روحت بايسها من خدها و قلت لها نورتى قلبى قبل ما تنورى البيت كله ، راحت اخدت العصير و خرجت على طول من المطبخ

راحت قعدت ع السفرة و انا قعدت جنبها و قلت لها انا فرحان اوى انك معايا ، قالت لى و بعدين معاك كدة غلط انا جيت لك عشان اخدك نخرج سوا نفطر مع بعض
قلت لها طيب ما نفطر هنا ايه المشكلة يعنى ؟ قالت لى ان المشكلة حضرتك مش على بعضك و مش عارفة اخرتها ايه معاك
قلت لها ممكن نفطر الاول و بعدين نتكلم و بدأنا ناكل و احنا بنبص لبعض ، روحت اخذت لقمة مربى و بدأت أأكلها قالت لى ايه دا ما تاكل انت انا عارفة اكل ، قلت لها انا مبسوط كدة و انا بأكلك راحت فتحت بقها و انا حطيت لها اللقمة و لمست شفايفها بصوابعى ، قالت لى و بعدين معاك ، قلت لها ما انتى عارفة انا دايب فيكى من زمان و نفسى ألمس شفايفك بشفايفى مش بصوابعى
لما قلت لها كدة راحت قايمة من ع السفرة كأنها عايزة تمشى روحت لحقتها و مسكتها من ايديها و قلت لها انتى زعلتى منى ؟ قالت لى طبعا انا اد مامتك ماينفعش كدة ، قلت لها انتى احلى من اى ست فى الدنيا انتى اجمل من اى بنت معايا فى الكلية و انتى عارفة و حاسة انى متعلق بيكى و نفسى فيكى لأنك انتى كمان لسة فى عز شبابك و زى القمر و زى القشطة بصراحة ، راحت ضحكت و قالت لى انا خايفة منك ، قلت لها ليه بس دا انتى اول ست دخلت حياتى و هاتكونى اخر ست و مفيش غيرك ، قالت لى مش مصدقاك ، و قلت لها و حياتك عندى هو كدة بالظبط يكفى ان اول شفايف هالمسها فى حياتى هى شفايفك ، و روحت مقرب عليها و بدأت ألعب بمناخيرى فى مناخيرها و أقرب شفايفى من خدودها لغاية لما حسيت ان نفسها خلاص بيعلى روحت حطيت شفايفى على شفايفها و بدأت ابوسها و ألحس فى رقبتها و قربت منها اوى زنقتها فى الحيطة اللى جنب الباب و انا ايه زوبرى بقى حديد و كمان مش لابس اندر خليتها تحس بزوبرى بيلمسها فضلنا كدة حوالى دقيقة او دقيقتين لغاية هى ما زقتنى و قالت لى حرام عليك يا اخى نفسى اتخنق ، طبعا سيبتها تجرى من تحت ايدى ، و قلت لها انا برضو مش اخوكى يا بطتى

اول ما سمعت كلمة بطتى راحت ضحكت و قالت لى بتقول ايه بطتك ، قلت لها ايوة طبعا بطتى و حبيبتى كمان
قالت لى الكلام دا بجد ولا اونطة ، روحت رايح عندها و مسكتها و قفتها قصادى و قربتها منى و لفيت ايدى حوالين وسطها و قلت لها بزمتك انتى مش حاسة بيا مش واخدة بالك ان هاتجنن عليكى من زمان ، راحت حططت عينيها فى صدرى و قالت لى ايوة عارفة رحت منزل ايدى على فخدتين طيزها و ضمتها عليا و قلت لها انا بأحبك و بأعشقك و لو لفيت الدنيا كلها برضو انتى هاتبقى الاولى و الاخيرة ، و روحت نازل على رقبتها ألحسها و على ودانها و هى خلاص بدأت تدوب فى ايدى ، روحت قربت شفايفى من شفايفها و هى قعدت تبعدهم عنى لغاية ما بدأت أبوسها جامد و انا ايدى ماسكة طيزها من ورا عمال ابعبص فيها و اضمها ، و اول ما حسيت ان زوبرى بقى حديد روحت ماسك ايديها و نزلتها من على صدرى و خليتها تقرب لزوبرى ، و اول ما لمسته اترعبت قالت لى ايه دا انت هاتعمل ايه ، قلت لها ولا حاجة بس انا قلت لك ان انا لا ابنك ولا اخوكى ، قالت لى اومال انت ايه بقى قلت لها انا جوزك و حبيبك و مشتاق لك و مشتاق انى انام معاكى
قالت لى لأ طبعا ماينفعش انت لسة قصادك العمر طويل هاتقابل واحدة قدك هى اللى من حقها تنام معاك مش أنا
قلت لها و انا قلت لك انك انتى الاولى و الاخيرة و لايمكن ابدأ حياتى كراجل إلا معاكى انتى لأنك الست الوحيدة اللى عشقتها فى حياتى و كفاية بقى عشان هاكرهك لو فضلتى تحرمينى منك

سيبتها قاعدة على الانتريه و روحت دخلت المطبخ جبت ازازتين بيرة و كوبايتين و خرجت لقيتها فى منظر مكنتش اتخيله ، لقيتها قلعت العباية اتاريها لابسة بيبى دول تحتيها خفيف اوى شفاف لونه وردى مفتوح من على بزازها و مفيش سنتيانة و يدوب الاندر فتلة صغيرة و شكل قلب على كسها
انا طبعا اتسمرت مكانى و قلت لها كدة بجد يبقى بدأنا الفرح و أحلى دخلة مع أجمل ست فى الدنيا ، روحت سايب ازايز البيرة على الترابيزة و قلعت التيشيرت اللى كنت لابسه و هجمت عليها حضنتها ، قالت لى يا واد مش كدة انا كلى ملكك النهاردة انا بس عايزاك توعدنى انك هاتبقى بتاعى انا بس مش كل واحدة تشوفها تقول انها عجبتك
حلفت لها ( و انا طبعا عارف انى بأكدب عليها ) ان مفيش راجل فى الدنيا ممكن يسيب او ينسى اول ست عرفها و حبها و كمان اول ست هاينام معاها و قلت لها النهاردة يوم فرح مش هايتكرر
لقيتها راحت قربت منى و حططت ايديها على زوبرى و مسكته و قالت لى و يا ترى البتاع دا بقى شاطر كدة و شقى زى صاحبه ، قلت لا خالص دا غلبان اوى و عمره ما لمس مهلبية زيك كدة

اخدتها فى حضنى و بوستها و قلت لها من اليوم دا انتى مراتى و روحت حاطط ايدى على بزازها اللى كانت كبيرة و بيضة زى القشطة و الهالة اللى حوالين الحلمة غامقة و كبيرة و الحلمة نفسها كانت واقفة ، رحت لحستها بلسانى ، لقيتها بتصرخ و بتبعد قلت لها ايه فى ايه قالت لى كله الا بزازى انا كدة مستحملش انا باولع منهم اوى
قلت لها و انا مش هاتعبك ، تعالى ندخل اوضة النوم
صور الكس والطيز . زب ضخم . سكس حوامل مع زنوج . سكس زنوج جماعى . سكس طحن نار . سكس ناعم جميلات . افلام سكس مصرى نار
مشيت قصادى و طيزها عمالة تترج و انا وراها لازق فيها ، و اول ما دخلنا الاوضة قالت لى دا انت موضب كل حاجة اهو حتى الفوط اللى هانمسح فيها ، مردتش عليها و روحت زقيتها على السرير و نمت فوقيها و فضلت ابوس فى رقبتها و فى ودانها و هى عمالة تتلوى تحت منى و انا عمال اقولها بأحبك و بأحب كل حتة فيكى شفايفك و رقبتك و خدودك و بزازك لقيتها خلاص هايجة روحت قايم من عليها و مديت ايدى سحبت الكلوت بتاعها و بوسته قصادها و روحت حاطط راسى بين وراكها و رفعت رجليها على كتافى
قالت هاتعمل ايه يا مجنون قلت لها هاشرب احلى عسل فى الدنيا كنت محروم منه
و لما قربت لكسها لقينه فى منتهى النعومة مافيهوش ولا شعرة و احمر و ضيق كأنها فعلا لسة عروسة جديدة
المهم انا روحت نازل على كسها بلسانى و قعدت اعمل دواير بلسانى حوالين كسها و هى مش قادرة تستحمل و عمالة تشد فى شعر راسى و انا مش معبرها ، و بدأت بشفايفى و سنانى اشد كسها و أكله و هى عمالة تتلوى و تقولى خلاص بقى عشان خاطرى مش قادرة بجد حرام عليك و انا عامل مش سامعها روحت مدخل لسانى جوة كسها و بدأت اخرجه و ادخله بسرعة و هى عمالة تقول اه اووووف كسى حرام عليك مش اوى كدة كفاية و راحت سحبتنى من شعر راسى لغاية ما بقيت نايم عليها
بجعت تانى ابوس رقبتها و خدودها و روحت هاجم على شفايفها و اكلتهم لغاية ما لسانى بقى جوة بقها و قعدت ادخل و اخرج و نزلت بايدى على صدرها و بدأت ألعب فى الحلمة راحت هى هاجت اوى قالت لأ بلاش انا حبيبتك بلاش هاتعب ، روحت بدأت بلسانى ألعب فى الحلمة و أكلتها و عمال ادعك فى البز التانى بإيدى و هى تصوت و عايز تقوم من تحتى بأى طريقة بس انا مكتفها برجلى و بوزنى عليها و شغال فى بزازها و هى عمالة تنفخ و تتوجع و تقولى حرام عليك انا تعبت خلاص قربت اجيب اوووووووف وجعتنى و انا برضو مش سائل فيها قالت لى طيب عشان خاطرى نيكنى دخل زوبرك فى كسى اوام بسرع

تعليقات