قصة سكس ساخن من بنت عمتى القحبه التى تتناك من صديقى

هذه اول مشاركة لي في المنتدى انا رجل ابلغ من العمر ظ¤ظ* وسيم ابيض شعرى بنى اللون وعيناي عسليتان تبدأ أحداث القصة منذ عشر سنوات كنت متزوجا من فتاة مؤدبه محترمه لكنها فاشله تماما فى الجنس
لا تعرف سوى وضع واحد فى الجنس وانا شاب ذو خبرات جنسيه متعدده واحب مشاهدة افلام الجنس كثيرا 
كنت أعانى من فراغ جنسي كبير جدا وفى أحد الأيام أتى الي عملي الخاص فتاة را ءعة الجمال بيضاء ذات شعر بنى طويل جدا يصل حتى أسفل ظهرها جسمها فرنساوى فى بداية معرفتى بها لم أكن أتخيل أن الأمور سوف تتطور بيننا بسرعه كانت تطلب وظيفة سكرتيرة خاصه لي كنت سارفضها فى بداية الامرلصغر سنها وقلة خبرتها ولكن وجدت نفسي تقبلها وتعطيها الوظيفة وكانى مسحور قبلت فى الوظيفة وبدا التعامل الشخصي بينى وبينها في البداية كانت مجرد علاقة عمل ولكن لاحظت انها تحاول التقرب منى بشكل ملحوظ تجهز لي طعام الغذاء وتاكل معي رغم أنها لها وقت للراحة ترفض الخروج وتفضل البقاء معى وبدأت تتحدث عن زوجتى وتسالنى عنها وكنت فالبداية اجيب بصورة رسمية ومع توجد العلاقة بدأت اشكو لها جوعى الجنسي فكانت ترد أنها امرأة بلهاء لا تقدر النعمة التى بين يديها وبدأت التقرب مني فتبادلنا صفحات الفيسبوك وبدانا فى الدردشه الليلة وانحرف بنا الحديث الى الجنس فكانت تسالنى عن ميولي الجنسية وعما بعجبنى في المراه فبدأ شيطان الجنس يتحرك داخلي وبدا ذبي يتحرك عليها وفى أحد الليالي بدأت تصف لي جسمها ومدى جماله فرددت عليها مينفعش الوصف لازم اشوف فأرسلت لي صورة لها بقميص النوم الشفاف لونه احمر من الستان وشيفون علي الصدر تظهر فيه بوضوح حلماتها البنية واقفة متألقة وارجلها المرسومة البيضاء الناعمة تلمع كالعاج الابيض الصراحة منظرها جنني وقررت انى لابد أن أنام معاها فبدأت تدغدغ مشاعرها بكلمات الغزل وخيرها انى أهيم في الاعجاب بشخصيتها وجسدها فبدأت تلين معي وانا لا أفضل الجنس الشفوى أو الكتابي فلم احاول أن أنام معها شات أو فون ولكن قررت أن أطرق عالحديد وهو ساخن وفى اليوم التالي اشتريت لها بيبي دول اسود ووضعته بعلبة هدايا رقيقة مع بوكية ورد شيك جدا وقدمتهم لها في الشركة فاعجبت بالورد وحاولت فتح العلبه فقلت لها افتحيها فالبيت واخبريني من عن رأيك بالليل عالشات 
وانتظرتها ليلا وأود أن أخبركم أن البيبي دول عبارة عن شيفون فقط لا يستر اي شيء بمعنى انها لما تلبسه كأنها لا تلبسه وعندما بدأ الحديث سألتها عن رأيها فضحكت ضحكة تنطق الحجر وقالت لي طبعا هتقولي اتصور بيه قلتلها لا انا عايز اشوفه عليك وكان ردها مفاجاه مدوية بالنسبة لى 
المفاجأة أنها جاءت للتقدم للوظيفة وهى تعرفنى مسبقا فهى كانت مخطوبة لأحد موظفى الشركة السابقين أنها كانت في انتظار هذه الدعوة للقاء يجمعنا سويا وعندما عرضت عليها المقابلة لم تمانع واتفقنا علي مقابلة فى شقتى الساحليه انتظرتها بسيارتى بعيدا عن الشركة فانالا أود أن
اهز صورتى بأعين موظفى الشركة وركبت معى السيارة وانطلقوا سويا وأثناء الرحلة بدأت تتحدث عن خطيبها السابق وسبب فيه الخطوبة وهو عدم جديته فى توفير شقة وجهاز للزواج وبدأت في البكاء فأردت تغيير الموضوع حتي لا يفيد اليوم فسألتها هل تدخنين فقالت شيشه بس فضحكنا سويا فقلت معي كم سيجارة محشوة بحشيش ماركة هيفاء وهبي فضحكت فاشعلت لها سيجارة وبدأت في شربها ومع ثالث أو رابع نفس بدا اثر الشرب يظهر عليها فأخذت ترقص مع نغمات الكاسيت وبدأت العب في شعرها ورقبتها وكانت ترتدي شيميس علي بلوزة كات بدون أكمام فقلت لها الجو حر اخلعي الشيميس احنا رايحين مارينا الدنيا هناك حلوة كله قاله وفعلا خلعت الشيميس وظهر لي أكتافها مع ذلك الشق بين بزازها مما جعلنى اطير بالسيارة لأصل بسرعة الي الساحليه حتى اطفىء نار ذبىووصلنا الي الساحليه بعد أن كانت سربت سيارتين دماغها كانت عالية اوى دخلنا. فاستقبلتها بقنبلة عصرت ثفتيها ورضعت لسانها وهي تتأوه وتزوم مممممم حسيت انها دأبت فايدى فادخلت يدى من البلوزة ومسكن صدرها وتحسين الحلمة وكانت واقفة وناشفه اوى قالت لي متستعجلش مش عاوز تشوف هديتك قلتلها يا ريت بس بشرط قالتلي ايه قلتلها بدون بأنني ولا برا قالتلي احلا مينفعش قلت لها عشان خطرة وانا عارف طبعا أن البيبي دول لا يستر حاجه وشكلها من غيره ارحم اتحايلت عليها لحد ما وافقت ودخلت تغير جهزت انا كاسين تيكيلا عشان البت تدوي خالص وخرجت بعد أن اخدت دوش وعدلت مكياجها وليست هديت وكانت حورية من الجنه خرجت وقد بدأ تأثير الحشيش يروح والصراحة انا بحب اوى انام مع الستات وهى مدمغة فقلت لها ايه يا بت الجمال ده كله قالتلي انت بكاس اوى قلت لها لا بجد كيم خطيبك ده حد يسيب الحلاوة دى تعال يا مزه نشرب لنا كاسين قالتلي ايه دى قلتلها تكيلا وقالت لي لا انا مبشربش قلتلها بس جربى شربت كاس والتانى وبقت كله تمام قلت لها تيجى نرقص قالت يالا بينا شغلت اغنية سته الصبح وقعدنا نرقص بلدي فالبيت داخت وقعدت علي كرسي الفوتيه وقعدت عالارض تحت رجلها وفتحت رجلها واحده عالمسند ده والنامية عالمسند
التانى ويالهوي علي جمال كسها لونه وردى ومرسوم منظره هيجنى عالاخر بس واضح انها بنت بنوت فنزلت لحس ومص فكسها واعضعض بسنانى زنبورها بالراحه وهى عمالة توحوح اححححح كمان وبدأت ادخل لسانى جواها اتجننت اكتر وانا هجت اكتر قعدت تصوت وتقولي حطهولي سألتها انت متفوته قالتلي لا قلت لها امال ايه قالت لي مش مهم الصراحة خفت تكون بتدبسنى فقررت انيكها من ورا فطيزها يعنى أهداها اوضة النوم وقعدت العب فيها وهى عمالة تجيب لبن يااما قعدت العب ببتاعى من برا وهى عمالة تترجانى احطه. قلتلها تعالي احطهولك من ورا قالتلي هتوجع قلت لها عيب عليك وقمت جبت شوية كريم ودعمت بيه حرمها وبدأت العب حبه بحبه وامشي ببتاعى علي حرمها وهي قلقانه بس بعد شويه بدأت تتعود وبدأت احطه اكتر وادخل كمان وهي تمسك بطيازها علي ذبى والصوت وتقولي كمان حطه انا عايزة زبك اوى قلتلها كل ما حطه امسكي عليه بطيازك وهى طيازها جمده اوى اوى قعدت انيكها ربع ساعه فطيزها لحد ما قربت اجيب قلتلها قالت لي لا استنى انا عاوزة ادوقهم وبدأت تمص فبتاعى لحد ما جبتهم فبقها وببص ملقيتش ولا نقطه نزلت برا بقها قلت لها فين اللبن يا شرموطه قالتلي بلعته قلتلها عجبك قالت لي انا بموت فطعم اللبن قلت لها باين علي خطيبك كان مدلعك اوى جات ضاحكة بعلوقي

تعليقات