ولد عنتيل ينيك موزه جميله احلى نيك واهات ساخنه

احب اعرفكوا بنفسي انا اسمي bebo انا شاب رياضي و بحب لعب الكرة و جسمي منسق بدأت احداث قصتي من سنة تقريبا عندما كنت احضر زفاف احد الاصدقاء في مدينة مجاورة لمدينتي و انا هناك وسط الفساتين الضيقة و القصيرة و رقص النسوان و البنات زوبري كان هايج علي الاخر و كنت عاوز اروح بسرعة علشان اعمل واحد تمام مع زوجتي بس للاسف مكنش ينفع امشي قبل ما اسلم و ابارك و انا مكنتش كملت ربع ساعة .
طيب احااااا ربع ساعة عملت كده امال لو قعد كمان هيحصل ايه ده انا ممكن اقوم اغتصب اي حد هنا و مره واحده و انا عمال افكر لقيت بودي و شوشو مراته داخلين عليا بودي ده كان صاحبي ايام الدراسة و مراته بطل فشيخة و كانت لابسة فستان فوق الركبة و لونوا اسود و بزازها كلها بره و انا شوفت بزازها زبي وقف اكتر بس كنت مدارية تحت الترابيزة شوية و لقيت سوسو داخلا علينا بتسلم سوسو دي بقي بطلة الابطال جسمها مليان شوية بس مش تخينة الي هو بطة من الاخر كده و سمرا شوية و عليها عيون كلها نيك و هي صاحبة مراتي قوي طبعا سلمت و انا قاعد مرتضتش و قعدت معانا 
انا : عاملة ايه يا سوسو و جوزك فين 
سوسو: الحمد**انا تمام ما انت عارف ( جمال و ده اسم جوزها ) علي طول مسافر بسبب شغله و كانت بتقولها و هي حزينة .
انا : ولايهمك هو مغفل انوا يسيب قمر زيك لوحدوا و يسافر هههههههههههههههههههه
سوسو : ميرسي علي زوقك يا بيبو 
انا : علي فكرة مش بجامل ده انتي احلي من مراتي هههههههههههههههههههه
سوسو: بس بقي بدل ما اقولها هههههههههههههه
انا : لا خلاص الطيب احسن ،بس قوليلي جيتي ازاي و مع مين و انتي لابسة كده 
سوسو : مالوا لبسي وحش هههههههههههه
انا : ابدا بس قصير شوية يعني ههههههه( هو كان قصير جدا مبين نص فخادها 
سوسو : مفيش اخويا كان عندنا في المدينة و مروح اخدني معاه و مش عارفة هروح و لا ابيت عندوا و اروح الصبح 
انا : خلاص لو كده نروح سوي المشوار كلوا ساعة 
سوسو : طيب بس انا زهقت و كنت ناوية امش و انت شكلك لسه جاي 
انا : انا كمان زهقت يلا نسلم و نمشي 
و قمنا سلمنا و طلعنا جبت عربيتي و فتحت الباب و ركبتها و ركبت و بدأنا الطريق . الطريق كان ظلمة و مفيهوش عربيات لان المدينه الي احنا ساكنين فيها لسه تحت النشاء و طول الطريق بنكلم عنها و عن حياتها و جوزها لغاية لما بدئنا ندخل في الجنس هنا حسيتها حزينة و شوية و هتعيط قربت منها و انا سايق و طبطبط عليها و نيمتها علي كتفي هيا محستش بنفسها و غمضت عينها و انا بدئت احسس علي شعرها واخده واخده و نزلت علي صدرها براحة اول ما لمسته هي اتنفضت و برقتلي و قالتلي ايه الي انت عملتوا ده اعتذرت و قولت انوا مكنش قصدي و انتبهت للطريق شوية ولقيتها بتعيط عملت نفسي من بنها شوية و هي بتعيط جامد قالت : انا مش وحشة ولا خاينة بس انا بحبك من قبل ما تجوز صحبتي و و قبل ما انا اجوز و اترمت في حضني و هيا بتعيط و تقولي محتاجاك .
xnxx حوامل . سكس اجنبى ساخن . نيك عرب . افلام نيك بنت . سكس 2018 . سكس مصرى جديد . بزاز . سكس المحجبات . مص بزاز . سكس زنوج
انا : اخدها في حضني و انا و قعدت اطبطب عليها و امسح علي شعرها لغاية ما وصلنا بيتها صمت اني اطلع اتعشا معاها و انها لسه منهارة و محتاجاني و انا كان زبي هيفرتك البنطلون و مش قادر قولت اطلع اشوف اخرتها يمكن اعمل واحد تمام ولا حاجه .
طلعنا و و كانت فيلا دورين و مفيش حد خالص قولتلها انتي عايشة ازاي هنا لوحدك 
قالت: علشان تحس بيا و تعرف انا ليه قولتلك الكلام بتاع العربية 
انا سكت و روحت قاعد علي الكنبة و هي دخلت غيرت هدومها و طلعت بعد عشر دقايق لابسة قميص نوم طويل و مجسم جسمها و مبين حز اللباس و مفيش سنتيان و بزازها طالعة و بدئت تحضر الاكل و بدئنا ناكل سوي و هيا قصادي و عيني ععلي بزازها فجأة قالتلي :عجبك 
انا : هما ايه 
سوسو: صدري 
انا : اكيييييييييد 
سوسو: ضحتك بشرمطة هي مراتك معندهاش منوا 
انا: لا مراتي صدرها صغير و بتنام بدري لاكن انتي شكلك بتسهري زي 
سوسو : ايوه بسهر كل يوم لوحدي في الفيلا الكبيرة دي 
انا : طيب ما تيجي نسهر سوي ههههههههههههههههههه
سوسو : متخلنيش اندم اني طلعتك بس انا حبيت اعتذز و كمان تسليني شوية احنا لسه فس اول اليل 
انا : اها طيب ما تيجي نتفرج علي التلفزيون 
سوسو : ماشي 
قامت فتحت التلفزيون و قعدت جمبي و شغلت فيلم اجنبي رومانسي 
و من غير ما اعرف الي حصل لقيتها قاعدة علي زبي و شفايفها في شفايفي قومت قالبها علي الكنبة و مقطع القميص و مطلع بزازها و مسكت البز الشمال امص و الحس فيه و هي ارحمني ابوس ايدك مش قادرة و انا عمال امص و الحس في الحلمة و قمت شايلها و روحت بيها اوضة النوم و طبعا بحكم اني زرتها كتير مع مراتي انا عارف الفيلا كويس غير اني عملتلها شغل كتير فيها 
و اول ما دخلت الاوضة قفلت الباب برجلي و شفايفي مقطعا شفايفها و صدرها و نيمتها علي السرير و قلعت كل هدومي و بقينا ملط و نمت جمبها و اخدتها في حضني و بدئت العب في شعرها و امص صدرها و نزلت علي سرتها و مسبتش حته في جسمها ما مصتهاش و كنت سايب كسها في الاخر و بعد كده بدئت امص في دواير و العب في زنبورها و افتح شفايفها بصوابعي و كان ضيق جدا من قلة النيك و محمر شوية و ناعم جدااااا و بعد كده يدئت افرشها و بمجرد ما زبي لمص كسها صوتت باعلي صوتها اهااااااااااااااا احوووووووووو احيييييييييييه حراااااااااااااااام عليك مش قادرة دخلوا بقي يا بيبوا قلتلها : ادخل ايه يا لبوة .
سكتك شوية قولتلها : ادخل ايه يا شرموطتي 
قالت بصوت رايح : زبك 
انا : ادخلوا فين يا لبوخ 
هي : في كس لبوتك افشخني مش قادرة 
و بدئت ادخلوا براحة بعد ما بليتوا بريقي و بعسلها الي بهدل السرير و دخلت الراس و شوية و دخلت نصوا و قمت نايم فوقها و زبي في كسها و قعد امص في بزازها بعد كده طلعت علي شفايفها و هي مش قادرة و مقضياها صويت اهااااااااا دخلوا جااااااااااامد يا دكرررررري ياااااا اسدي يا فشختيييييييييي و راحت في سابع دوغة قمت قالبها بوضع السجود و بقيت بدخل زبي في كسها خلفي و هي مش قادرة و بتقول : اهااااااااااااااا حرررررررررررام هاتهم بقي مش قادرة 

انا : سمعت كلامها و هيجت اكتر و اكتر و بدئت انيك اجمد لغاية ما هي اترعشت تحتي و نامت و انا لسه فوقها و زبي في كسها قمت مطلعوا و قالبها و نيكتها في بقها و هي نايمة علي ضهرها و بعد كده حطيتوا بين بزازها و جبتهم علي و شها و صدرها و قمنا علشان نستحمي قمت شايلها و روحنا الحمام و بدئنا نحمي بعض حموم ساخن و انا ادعك جسمها و و بزازها و كسها و طيزها الي مجنناني من زمااااااان و هي دعكتلي زبي و مصتوا و لبست هدومي بعد ما اتفقنا اجيلها بكره بعد الشغل تاني . 
هكملمكم الاحداث لو عجبكم القصة 

بعد ما نزلت من عند سوسو طلعت علي البيت علي طول و طبعا دخلت كانت مراتي في سابع نومه دخلت غيرت هدومي و انا بغير مراتي صحيت .
مراتي : انت لسه جاي يا حبيبي 
انا : اها يا روحي كملي نوم انا اتعشيت في الفرح و هسهر اخلص شوية شغل 
مراتي : طيب يا حبيبي .
و كملت مراتي نوم و دخلت انا عملت قهوه و طلعت البراندا و قعدت افكر في كل الي حصل و في الصدفة الي خليتني اعمل كده و ايه الي هيحصل بعد كده و كنت مضايق اني خنت مراتي لاني بحبها بجد و مجوزين عن حب و في نفس الوقت كنت خايف تعرف و اخسرها و هنا قررت اني مستحيل مراتي تعرف و اني لازم اامن نفسي و اصور سوسو و انا بنيكها علشان متفكرش في يوم توقع بينا و ساعتها قررت اكلم سوسو اامن عليها بكرة علشان انيكها بصراحة هيا جامدة قوي و مجرد ما بتيجي في خيالي بسخن و زبي بيقف عليها في ثواني ، المهم دخلت جبت الفون و كلمتها .
انا : الو يا لبوتي 
سوسو : ايوه يا دكري 
انا : وحشتيني يا لبوتي علشان كده قررت اجيلك بكره الصبح و هعتذر عن الشغل و اقضي اليوم كلوا بنيكك هههههههههههههههههه.
سوسو : (صوتها فرحان جدا ) بجد يا بيبو هتيجيلي الصبح 
انا : ايوه يا لبوتي و هفشخك 
سوسو : ده انا هعملك مفاجأة تحلف بيها طول عمرك 
انا : مفاجأة ايه يا لبوتي انا مش بحب المفاجأت 
سوسو : طيب و انا لو قولتلك هتبقي مفاجأة 
انا : طيب لما اشوف اخرتها معاكي يا لبوة 
سوسو : تحب البسلك حاجه معينة بكره 
انا : لا يا بيبي اي حاجه علي ذوقك انا واثق في ذوقك يا روحي .
سوسو : طيب تمام هستناك الصبح .
انا دخلت اكمل نوم و الصبح مراتي بتصحيني مكنتش قادر اقوم و عمالة يا حبيبي قوم هتتاخر علي شغلك و انا مش راضي اقوم و هيا طلع عينها و في الاخر صحيت متاخر قمت لابس و نازل من غير فطار قولتلها هفطر في الشغل يا قلبي و بوستها و نزلت علي الشغل ههههههههههههه، روحت الشغل ظبط الدنيا علشان مراتي لو اتصلت و عرفتهم اني مش هكمل اليوم و طلعت علي سوسو و انا في الطريق كلمتني 
سوسو : فينك يا قلبي اتاخرت ليه 
انا : معلش يا قلبي اصلي عديت علي الشغل اظبط الدنيا و كده 
سوسو : طيب انا قاعدة مستنياك علي نار اول ما تيجي رن هفتحلك تطلع علي طول 
انا : تمام يا قلبي 
اول ما وصلت فعلا رنيت علي سوسو كنسلت طلعت لقيت الباب مفتوح دخلت ملقتش حد ندهت قالتلي انا هنا في اوضة النوم قمت داخل عليها و انا بقلع مش عاوز اضيع وقت ههههههههههههههههه دخلت اتصدمت من الي انا شوفتوا بجد لابسة لانجيري فاجر فشخ عبارة عن شبك في بعضوا و عريان من عند الحلمات و الكس و نايمة علي السرير و فاتحة رجليها انا هجت و نطيت عليها علي طول و قمت قافش شفايفها بشفايفي و ايدي بتقفش في بزها و ايدي التانية علي كسها بتلعبوا و هي اها اها اها براررررراحة بجد مش قادرة انت عامل كده لية يا مفتري حاسب طيب و انا ولا انا هنا كنت هجت و فقد اعصابي و نزلت لحس في حلماتها و عضعضة علي خفيف و قمت نازل علي كسها امص و الس في دواير و العب في زنبورها لغاية ما جابت في وشي استطعمتوا كان مر شوية بس ريحتوا تهيج بصراحة قامت جاية ماسكة زبي بتمص كأنها بتنتقم مني و تدعك فيه و تمص بضاني و تبصلي بمنياكة و تقولي بحبك يا سيد الناس و تمص جامد لغاية مقولتلها هجيب يا لبوتي و هيا ولا كاني سمعت و قعدت تمص لغاية ما جبت قي بقها و نزلت علي بزاوها ووشها و فشختها و قمت جاي شايلها و داخل الحمام قلعنا و بدئنا نستحمي و انا بحميها و المية نازلة علينا قمت جاي مخليها بوضع الدوجي علي البانيوا و نازل فيها فشخربع ساعة عمال اقفش في بزازها و زبي في كسها من ورا و هيا مفيش غير اها اها اها اح اح امممم اممممم حررررااااااممم حلووووو برررررراحه اها اها اممممم لغاية ما جابت مرتين و في المرة التانية جبت معاها و كملنا حمام و طلعنا ملط علي المطبخ كان في ترابيزة صغيرة عليها اكل متغطي بشوف ايه ده لاني كنت هموت من الجوع لقيتوا جمبري و سوبيا و سمك و استاكوزا و حاجات من الي عشاق الماكولات البحرية عرفنها قمت جاي قاعد انا و هيا اكلنا لغاية ما اتلكمت .
سوسو : عندي خبر هيضايقك 
انا : مقدرش اضايق منك يا قلبي 
سوسو : طيب انا هسافر يومين عند اخويا علشان مراتوا تعبانة و عاوزني اقعد معاها شوية انت عارف هيا يتيمة 
انا : احا بقي و انا هقعد من غيرك ازاي (بيني و بين نفسي بقول مصلحة علشان مراتي متحسش )
سوسو : يا حبيبي منا هريحك فون 
انا : فون ايه بس انا بتاع فون (و انا عامل نفسي مضايق ) 
سوسو قامت قعدت علي حجري : طيب خلاص لو عاوزني مروحش مش هروح و هعتذر باي حاجه 
انا : لا يا قلبي روحي علشان اخوكي ميزعلش منك و ميشكش في حاجه بذات انوا عارف انك مش شغالة و فاضية علي طول 
سوسو : طيب مش هنقوم تودعني يا قلبي
قمت جاي شايلها و رايح اوضة النوم و اول ما دخلت نيمتها علي السرير و نمت جمبها و وشي في وشها و رجلي بين رجليها خابطة في كسها و زبي خابط في معتدها و ايدي بتقفش في بزازها و ايدي التانية علي طيازها و شفايفي مقطعا شفايفها و عمال الحسلها لسانها و هي تفرك برجليها و تخبط كسها في رجلي و قمت جاي قايم و منيمها علي ضهرها و نايم فوقها و مديها زبي تمصوا و بنيكها في بقها و قمت نازل امص بزازها و الحس سورتها لغاية ما وصلت لكسها قعدت امص فيه شوية و قمت مطلع زبي مفرشها بيها و هي 
مص بزاز مصرى . صور الكس والطيز . سكس مصرى نار . مص بزاز . افلام سكس مصرى نار . سكس طحن . صور نيك سكس 2019 . نيك مصرى نار
سوسو : اها اها امممم اممممممم اجمد اها اها مش قادرة 
انا : بزمجر و اشخر و اشتمها و قمت جاي منيمها علي بطنها و مدخل زبي في كسها خلفي و عمال افشخ فيها نص ساعة 
نيك متواصل في كسها و بين بزازها و مص و لحس و هيا داغت و جابت ٤ مرات تقريبا و مبقتش قادرة تكلم خالص لغاية منامت و انا نمت ف زبي في كسها و هي في حضني و صحيت علي صوت الفون بتاعي كانت مراتي رديت طبعا .
انا و انا مدروغ : الو يا روحي 
مراتي : اتاخرت ليه يا قللي و مال صوتك انت تعبان 
انا : هموت من التعب الشغل كان كتير و مش قادر اقف علي العموم انا جاي في السكة 
مراتي : طيب يلا مستنياك تعالي بسرعة و انا هريحك علي اخر هههههههههههههههه
انا : بجد اذا كان كده انا جاي طاير هههههههههههه (انا اصلا مش قادر و عمال اقول هعمل ايه في الورطة دي ) 
مراتي : طيب باي يا قلبي 
قفلت مراتي و قمت جهزت نفسي كانت سوسو بدئت تفوق بتقولي انت نازل قولتلها اها و سالتها هتروح لاخوها ازاي قالتلي هتروح مواصلات اتفقت معاها اوصلها بكره للموقف علشان اسلم عليها و نزلت و انا بالي مشغول بمراتي و بالي انا داخل عليه . 
منتظر ردودكوا علشان اكمل القصة لسه في مغامرات كتير مش هحرقه

تعليقات