نيك جديد عرب ساخن بنات جميلات

البداية كانت انشاء حساب علي احدي مواقع التواصل الأجتماعي
ولكن قبل ان ادخل في تفاصيل قصتي التي التي ستكشف لكم المفاجئة التي لم اكن اتوقعها ولم اكن مخطط لها
اعرفكم بنفسي اولا
انا اسمي عادل .. عمري 39 سنة
مقيم بالقاهرة ولكن بسبب عملي في احدي محافظات الوجه البحري انتقلت الي هناك ولن اذكر اسم تلك المحافظ
فأنا موظف مرموق في شركة مرموقة ولها عدة افرع في اكثر محافظات مص
افلام سكس ءىءء - افلام سكس ممحونه - سكس صعب فى الحمام - سكس سعودى شيماء - نيك بنت ساخن - سكس زنوج شقراء
انتقلت الي تلك المحافظة لخبرتي في مجالي ونقص الموظفين هناك حينها

اول يوم في عملي بعد ان ذهبت قلبها بيومين واستأجرت شقة هناك وبعض مستلذمات المعيشة وجعلتي شقتي جاهزة ولم ينقصها اي شئ

ذهبت الي عملي في شركتي الجديدة
في التاسعة صباحآ وبعد ان استلمت عملي ذهبت الي مكتبي وقد اتي الي بعض الموظفين الزملاء للتعريف لي عن انفسهم
وبالفعل تعرفت علي بعض الزملاء ومع مرور الايام والاسابيع ربطتني صداقة بزميل كان يجلس علي مكتب بجواري
هذا الصديق هو چورج
چورچ شخص محبوب من الجميع طيب جدا خدوم لا يفتعل المشاكل
وكان في حالة لا يحب الاختلاط بأحد
صداقتي به بدءت تذاد حتي انه كان يعزمني كثيرآ في بيته لتناول الطعام لانه كان يعلم انني اسكن لوحدي في شقتي وليس مع احد
مع تكرار الزيارات ربطني ايضآ صداقة بيني وبين زوجته ماري
فقد كانت هي ايضآ طيبة القلب .. جميلة الروح.. حسنة المظهر .. وكانت ست زي ما بيقولو غلبانة
فقد كانت تقرء خفيف ولا تعرف الكتابة

اصبح چورچ من اقرب اصدقائي في تلك البلد وزوجته صديقة غاليه احترمها جدا واقدرها واعشق الاكل من يديها

حفظت كل معالم البيت بسبب زيارتي المتكررة لبيتهم

البداية
بدءت اشعر بالعطش الجنسي والرغبة في الممارسة.. فقد كنت في القاهرة امارس الجنس بأستمرار مع عشيقتي او مع بعض من تعرفت عليهم في القاهرة ولم اكن اشعر بالحرمان يوما نظرآ لعدة علاقاتي
ولكن بعد سفري لتلك البلدة ومع مرور الشهور بدون اي ممارسة بدءت اشعر بالعطش الجنسي والاحتياج الجامح للممارسة
بدءت نظراتي تختلف نحو زوجة چورچ وبدءت انظر الي جسدها والتمعن في كل تفصيل جسدها
فقد كانت بيضاء ليست .. جسدها تقريبآ يزن السبعين كيلو .. لديها مؤخرة بارزة وبزاز متوسطة مثيرة
كانت نظراتي لجسدها تشعل النار في جسدي وكثيرا كنت بعد ما اعود الي بيتي اقوم بعمل العادة السرية وانا اتخيل جسد ماري امامي

اذادت زياراتي واصبحت مرتان في الأسبوع بدل مرة .. وكنت افكر في رد جمايل چورج عليا اني اجيب هدية له ولمراتة
وفعلا روحت اشتريت عباية حريمي لزوجتة وهاتف حديث لها واشتريت ل جورج هاتف جديد بأمكانيات حديثة مثل زوجته
فرح چورج جدآ بالهدية واستغربت جدآ انة لم يرفض هديتي وقبلها من اول ما اعطيتهم له
ولكني سعدت جدآ عندما رأيت السعادة والفرحة في عيون ماري
بعدها بدءت الحظ تحرر ماري النسبي امامي واصبحت تخرج لنا بجلابيات بيتي خفيفة واوقات حلمات بزازها تكون باينة وخز كلوتها باين
بقت بتتعامل معايا وبتهزر معايا قدام جورج جوزها عادي
انا فكرت انها بقت كدة معايا علشان بقيت واحد منهم وصديقهم المقرب
ومجاش في بالي ابدا ان ماري ممكن تكون بتغريني بجسمها او بتوصل لي رسالة انها عيزاني
في يوم بالليل كنت هايج كدة روحت فتحت التليفون بتاعي وعملت حساب جديد علي احدي مواقع التوصل الأجتماعي بأسمي ولكن اخفيت كل بيانتي
وبدءت اعمل فولو لكل حسابات المتحررين علي امل اني القي واحدة اقدر ادردش معاها في الجنس او اتعرف علي زوجين محتاجين فحل
وبقيت عمال ادخل اتكلم مع كل واحد شوية واتعرفت علي ناس كتير بس للاسف مش اكتر من دردشة علي الخاص وبعدين اقوم اضرب عشرة وانام
استمريت علي الوضع ده شهور لغاية ما في يوم وانا فاتح الحساب لقيت حساب بتاع شخص اسمة چورج
وكان ناشر صور مراتة وهي عريانة
جسم ابن متناكة. يخلي اي حد يتمني ينام معاها وكان شخص تاني عامل شير للصورة
دخلت علي حساب چورج وعملت متابعة له
چورج كان ذكي خافي كل معالم الشقة في الصور ومكنش بين غير جسم مراتة بس
دخلت وبقيت عمال اقلب في الصور واحملها عندي من روعتها
وكمان مراتة كانت بنت متناكة جسمها مفهوش غلطة .. ده غير طيزها وكسها اللي مشفتش في روعتهم قبل كدة
بصراحة اول مرة في حياتي زبي يبدء في اخراج اللبن من شدة هياجي علي جسم مراتة
قررت اني اتكلم معاه خاص واشوف هوصل معاه لايه
وفعلا ارسلت له رسالة عالخاص
مساء الخير چورچ
انا اسمي عادل عمري 39سنة من القاهرة اعذب وبصراحة نفسي اتعرف عليكم..
وانتظرت الرد منة لكن للأسف لم يرد علي رسالتي وفضلت سهران للساعة اتنين بعد نص الليل. لكن مفيش امل
قولت خلاص هو شكلة مش بيرد غير علي الناس اللي يعرفها
صحيت الصبح لبست هدومي ونزلت علي شغلي زي كل يوم
ولما روحت الشركة بعد عشر دقايق كان جورج صديقي جه سلم عليا وقعد علي مكتبة
وبعد شوية لقيتة بيقولي انة عازمني علي فرح ناس قرايبة وان ماري صممت اني لازم اكون متواجد
انا بصراحة اي مكان هتكون فيه ماري حابب اكون فيه.. وافقت طبعآ
وبعد ما خلصت شغلي نزلت اشتريت بدلة علشان المناسبة دي

اشتريت البدلة والقميص وروحت البيت اخدت دش وبعدين افتكرت رسالتي اللي بعتها لجورج
فتحت الفون وحسابي وكانت المفاجئة ان چورج رد عليا بالتعريف عن نفسة
چورج:: انا چورج 48سنة .. من كذا
انا فوجئت وتنحت لانة من البلد اللي انا فيها حاليآ وفرحت جدا
بس مرضتش اعرفة وقولت لو عرفتة يمكن يخاف يتكلم معايا
بدءت اتكلم معاه عن مراتة وعن جسمها اللي يجنن
انا :: انا بصراحة بحسدك علي مراتك
جسمها يجنن
چورچ:: مش لوحدك اللي بيتجنن علي مراتي .. مراتي موقفة زب كل اللي معايا علي حسابي
انا :: طب انت بتحس بمتعة في ان مراتك الكل شايف لحمها ونفسة ينكها؟
چورچ :: اه طبعآ متعة رهيبة
انا :: انت بتحبها ؟
چورچ:: بحبها بس دي كلمة بسيطة .. انا بعشقها عشق
انت :: طيب انت مش بتغير عليها لما حد يشوفها ويتمني انة ينام معاه
افلام سكس ممحونه موزه - سكس مصرى خلفى - سكس اخوات مصرى - رقص سكس مصرى - بورن عرب . سكس عرب مطلقات
چورچ:: بصراحة بغير بس احساس المتعة بيكون مسيطر عليا .. تقدر تقول احساس غيرة ممزوج بالمتعة وده حلاوة التعريص
انا :: انت مش بتضايق من كلمة معرص
چورچ:: لا خالص بالعكس بتحسسني بلذة جنسية مقدرش اوصفهالك
معلش يا عادل انا هقفل دلوقت ونتكلم بالليل باي
انا :: تمام وانا في انتظار تكملة باقي حديثنا

وقفلت مع چورچ ودخلت نمت شوية علشان بالليل هروح الفرح بتاع قرايب چورچ صديقي

علي الساعة خمسة اخر النهار رن عليا چورچ وقالي انت لسة مجتش ليه
قولت له اني كنت نايم هو مش المفروض هنروح الفرح الساعة 8
قالي اه بس البس وتعالي عازمك علي اكلة حلوة وماري مصممة مش تخليني اكل غير وانت معانا

قولت له خلاص هلبس وهاجي
چورج:: خلاص مستنينك .. متلبس البدلة هاتها معاك وابقي غير هنا
انا :: ميصحش ياچورج
چورچ:: اسمع ياعم اللي بقولك عليه انت هتغير في بيت اخوك
انا ::ماشي هلبس هدومي وهاجي
قومت غسلت وشي ولبست هدومي وروحت عند چورچ
سكس حار عربى . xnxx 2019
رنيت جرس الباب .. فتحتلي ماري
كانت لابسة ترنج احمر بنطلونة لاذق في جسمها وكسها مرسوم رسمة بنت متناكة تحس انة بالع بنطلون الترنج جواه
انا شوفت منظر كسها وحسيت زبي انتصب غصب عني وحاولت ادريه بأيد

تعليقات