سكس شراميط نيك قوى نار



ركبت انا اتوبيس متجها للقاهرة وجلست بجانبى سيده لابسة اسود فى اسود
كنت انا جنب الشباك حسبى حجزى وتلك السيده ناحية الطرقه
كان معى صحيفة اتصفحها واحل الكلمات المتقاطعة فهى من هواياتى
وبعد مدة قالت الست لى
ممكن من فضلك اجلس جنب الشباك لاتنفس الهواء
قلت لها اتفضلى
قامت وتبادلت معى المكان وعند التبادل حصل احتكاك بيننا الا انى امسكت بها
واجلستها فى المكان اياه وجلست اكمل صحيفتى
ورويدا بدات احس ان السيده تصارع النوم وفعلا نامت
افلام سكس ممحونه موزه - سكس مصرى خلفى - سكس اخوات مصرى - رقص سكس مصرى - بورن عرب . سكس عرب مطلقات
تاره تستند عليا وتاره على الزجاج وانا مش عارف اعمل معاها ايه 
ومكسوف اكلمها 
قطع الاتوبيس نص الطريق تقريبا وصحت من غفوتها وطلبت منى ان احضر لها ماء للشرب
غايه فى الاحراج
من اين احضر ماء 
الا اننى بحثت عن ماء مع المسافرين معنا ولحسن حظها وجدته
شربت وقالت :احنا فين دلوقت
قلت ساعه ونصل للقاهره
قالت: لا تتركنى وحدى فانا لم انم منذ 48 ساعه
عرفت منها انها كانت فى مدينتى لحضور وفاة قريب لها
وانها ساكنه فى القاهره فى......... حى كذا شارع كذا المهم قالت عنوانها كاملا
نزلنا القاهره وطلبت تاكسى متجها ناحية شقتها
وصلنا وصاحبتها للبيت فهو اشبه بفيلا متواضعه صعدت معها وادخلتها الفيلا
وطلبت الاستئذان الى مقصدى
فكنت متجها لزيارة اختى بام المصريين بالجيزه
الحت عليا الدخول رفضت وقالت
ليه مستعجل كدا ما تيجى تشرب حاجه
قلت: معلهش بس اى خدمه لو عاوزه دواء او اى شئ مستعد
قالت :ادخل واستريح شويه 
قلت لها :مره تانيه
قالت :تانيه منين بقى طيب خذ تليفونى معاك واشوفك تانى
وانصرفت متجها لاختى
وفى مساء اليوم الثانى ضربت عليها لاطمن عليها
قالت: اعمل حسبك ح تتغدى معايا النهارده
وفى وقت الظهر توجهت اليها ودخلت ورحبت بى
ورايت سيده فى الاربعينات من عمرها اتغيرت عن يوم سفرنا للقاهره
كانت لا تزال تلبس اللون الاسود وبياضها ناصح وجمالها واضح
سالتها: مع من تقيمين وعايشه ازاى 
عرفت انها وحيده وتزوجت مرتين واتطلقت بسبب ان ازواجها طمعانين فى اموالها
ولم تسالنى عما اذا كنت متزوج ام لاء
قالت: متشكره لتعبك ومش عارفه ارد الجميل بتاعك ولولاك كنت...
قاطعتها : انتى باين عليكى طيبة وغلبانه 
بس فين الغداء؟
المهم قمت معها واحضرنا الغداء من المطبخ وانا اتفادى اى احتكاك
او حتى النظر لعيونها الا سرقه حتى هى لاحظت ذلك
اتغدينا وشربنا شاى وقالت قوم خد لك دش واستريح كأنك فى بيتك
كان طلبها مفاجئ لى
قلت :ليس معى لبس بيتى 
قالت : مالكش دعوه ح اتصرف
دخلت عملت دش سريع وجاءت ومعها طقم بيجامه وفتحت الباب وجدتها واقفه
ناولتنى البيجامه ولبستها
قالت :انت باين عليك مكسوف ليه
هو انا مش زى اختك؟
قلت : لالا انتى مش زيها ولا عاوزك تكونى زيها
قالت : امال ايه
احسست بتجمد الكلمات فى بقى ومش عارف اكم
نيك اجنبى محارم - سكس رومانسى محارم - سكس طحن - سكس طحن منحرفه - افلام سكس ءىءء - افلام سكس ممحونه
جاءت وقبلتنى قبله على خدى وقالت انا عرفت انك
وسكتت ومش عاوزه تكمل
قلت : انى ايه
ارتمت فى حضنى وقام المارد من مكمنه وتحرك الدم فى عروقى 
واخذت اقبلها واضمها لصدرى واحسس على جسمها ونمت عليها فى الصاله
على السجاده واخذنا نفر زى العجله متعانقين 
واثناء ذلك انتصب زبى وتعرت من الاسفل
سحبت كلوتها 
وادخلت قضيبى كاملا فى كسها ونحن متعانقين
تاره انا فوق وتاره هى فو
سكس حار عربى . xnxx 2019
حتى صرخت وقالت ما كونتش منتظره ولا متوقعه هذا اليوم
من النهارد وطالع انا لك ولن افرط فيك حتى لو كنت متزوج

تعليقات