افلام سكس جديده نيك جماعى محارم

بدا شادي عض على شفايفه وهو لسه باصص علي زبي ومش قادر يبص في عيني.. سبت ذراع البلاي ستيشن ومسكته من دقنه وخليته يبص لي في عيني وقلت له ده انت تحكي لي بقى انت خول صح
لقيته اتنفض فجأة وفاق من الهيجان اللي كان فيه وخاف وبدا يتوتر و يترعش اني عرفت و كشفته
شال يدي من على دقنه وقام من على الكرسي ودخل الاوضه وقفل على نفسه الباب
حسيت بهيجان فظيع ان الخول مكسوف مني زي النسوان خصوصا لما شفت طيزه وهو ماشي للاوضه و اغرتني أكتر و قلت استغل الفرصه وقمت وراه على طول و دخلت عليه الاوضه والبورنس مفتوح ومبين زبي وصدري كله الي كان مليان شعر لقيته قاعد على السرير ولما شاف زبي كله المرة دي تنح و فتح بقو على الاخر وما كانش قادر يقاوم حجم زبي الكبير ده قربت عليه وطلعت جنبه على السرير وقربت زبي من وشه وهو متنح قلت له مصه ياخول 
فجأة مسك زبي وبدا يمص فيه بسرعه واحترافيه وخبره واضح ان الولد متعود كان بيمص حلو قوي و خلاني اهيج اكتر وزبي انتصب وجاب اخره.. مديت ايدي عليه وهو بيمص وقلعته الفانله وهو مكمل مص وبعدين مسكته من زبه من بره الشورت ولقيته صغير جدا جدا كانه زب طفل بدات ادعك له في زبو بايد وبايدي التانيه ابعبص طيزه من برا الشورت واحسس على جسمه وهو ما كانش سايب حته في 
سكس مصري نار - افلام نيك طيز - سكس ناعم - سكس نيك طحن - افلام نيك طيز
زبي كان بيدخل بضاني جوه بقه واحده واحده وبعدين خرجهم ودخلهم مع بعض وبعدين يطلع تاني على راس زبي وفضل كده طالع نازل لحد ما حسيت اني خلاص هاجيب لبني في بوقه قمت من مكاني وقلت له نام على ظهرك وهو بكل استسلام سمع الكلام شديت الشورت عشان تظهر قدامي طيزه اللي كان فعلا ما فيهاش ولا شعراية وكانت بيضاء جدا وكبيره فعلا طيز تجنن ولا اجدعها شرموطه مد ايده بين فلقتين طيزه وفتحهم ظهر قدامي خرم طيزو اللي باين انه كان كبير وانه اتناك فيه كثير قبل كده بدات ادخل زبي اللي كان اكبر من خرم طيزه بكثير عشان كده كان بيدخل بصعوبه بدات ادخلوا واحده واحده وهو بيقول اه اه اه اه بالراحه كان زبي مبلول من كثر المص بتاعه وده كان مسهل ان زبي يدخل جزء بجزء لحد ما دخل اكثر من نصه وماعدش بيدخل واضح ان اللي كان بينيكه قبلي ما كانش زبه كبير وطويل زيي ..بدات اخرج زبي وادخلوا مره ثانيه وكل مره كنت بعملها اقوى واسرع وهو شغال اااااه ااااه يا زيكووو للاااااااااا حرام عليك طيزززززززي مش قااااادر
براااااحة اااااااه اااااه اااااح
وانا شغال نيك فيه جامد وبدا خرم طيزو يوسع ويتعود على زبي وزبي دخل كله فيه واحساسي بدفا طيظو و ديقها علي زبي كان احساس لا يمكن وصفو وفضلت مكمل نيك وانا راكبه وهو نايم على بطنه وقاعد بيتالم بصوت ممحون ممزوج بالنشوه والمتعه
شادي: كمللل ايوة نيكني جاااامد انا خول اشتمني ارجوووك
عرفت انه من النوع اللي بيحب يتهان ويتشتم بدات اضربه على طيزو وانا باقول له خذ في طيزك يا خول يابن المتناكة 
قالي ايوة انا خول وابن متناكة هات لبنك في طيززززي
قولتله ايوه امك متناكة عشان هنيكها هي كمان بعدك وكمان هنيك اختك ياسمين
اول ما جبت سيره اخته اتنفض فجأه وبدا يحرك طيزو مع زبي وباين انه استمتع اكتر وقال لي ايوه عايزك تنيك ياسمين قدامي و هافتح لك طيزها وانت تنيكها بزبك الكبير
حسيت اني خلاص هاجيب لما لقيته بيعرص على اخته بس مسكت نفسي ووقفت حركه قالي وقفت ليه كمل و قعد يحرك طيزه علي زبي
قولتله وريني صورة اختك عايز اشوفها عشان اكمل واجيب في طيزك قالي لازم يعني قولتله اه قالي حاضر و مسك موبايله و فتح انستاجرام و دخل ع اكونت اخته واداني الموبايل اخته كانت ملاك فتاااك جسم ووش وكل حاجه كانت شبه مشاهير انستجرام وعليها بزاز هتنط من هدومها ومجرد ما تخيلت بس اني ممكن انيك الوتكه اخته دي قدامه بدات شلالات تخرج من زبي وجبتهم في طيزه واترميه على السرير جنبه ... زحف براسه ناحيه زبي وهو مش قادر من الم طيزه وبدا يمص فيه وينظفه من اللبن ونام على بطني براسه وهو ماسك زبي وقالي انا مش مصدق اني اتناكت من زبك ده كله انا اتبسطت اوي واعتبرني من النهارده خدامك بس ما تسبنيش الاسبوعين دول خالص انا محتاج لك جنبي
قلت له طيب واختك اللي جايه بكره دي عارفه انك خول قال لي لا هي ما تعرفش بس عادي الشاليه واسع ممكن نكون لوحدنا وهي في اوضه تانيه
قلت له شادي عايز اسالك سؤال قال لي اتفضل قلت له لما انت كنت بتقول لي انيك اختك كنت بجد عايزني انيكها ولا كان مجرد كلام من هيجانك وانا بنيكك قال لي بصراحه انا اختي مش شرموطه وما تعرفش ان ماشي في السكه دي ومش عارف لو عرفت ممكن تعمل ايه بس انا عن نفسي ما عنديش مانع انا هعرفكم على بعض لما تيجي بكرة وانت وشطارتك

وبعدين قومنا كل واحد اخذ شاور ونزلت معاه اشتري لي شويه هدوم جديدة وغالية عشان اقضي معاه الاسبوعين دول بيهم و اخذت اجازه من الشغل وقال لي ما تقلقش الفلوس اللي انت كنت هتشتغل بيها هديهالك و بزياده وبعد ما رجعنا الشاليه اتصل باخته وقال لها انا أتعرفت علي شخص من البلد هنا وبقينا اصحاب وهيفسحنا بكرة في البلد لما تيجي و قالها اني هبات معاه في المصيف هنا كام يوم .. وما كانش عندها مشكله واكدت انها جايه بكره
يا ترى اعرف اوصل لكس اخته ده اللي هتعرفوه في الجزء الثاني وشكرا

في البدايه احب اشكر الجميع على التعليقات الايجابيه اللي جت لي على الجزء الاول ما كنتش متخيل انها هتعجبكم كده لدرجه انكم تبعتولي رسائل خاصه و تستعجلوني اني انزل الجزء الثاني وده اللى شجعنى انى انزله بسرعه ويلا بينا نخش في الموضوع
سكس سعودي - افلام نيك - مشاهدة افلام سكس - سكس طحن - صور سكس - افلام سكس مصرى - افلام نيك طيز
اخر حاجه وصلنا لها في الجزء الاولاني بعد ما قدرت اني اوصل لطيز شادي الكبيره وامتعه اتفقت معاه انه يخليني انيك اخته اللي بالمناسبه حابب اوصفلكم شكلها بالتفصيل ياسمين كانت بنت عندها 20 سنه بس جسمها بيقول انها اكبر من كده بكتير طولها متوسط حوالي 160 سم وكان جسمها كيرفي مليان شويه بس بزازها كانوا كبار اوي لدرجه انك صعب تمسك البز الواحد بايد واحده و مهما لبست واسع بزها بيكون باين ونفس الكلام بينطبق على طيزها الكبيره اللي مليانه زي الملبن.. كل اللي بقولكم عليه ده شفته بمجرد اني كنت بتفرج على كل صورها على الانستغرام بتاعها اللي كانت عاملاه Private بس طبعا لاني بتفرج من اكونت اخوها كل شيء متاح اني اشوفه شعرها كان طويل وما كانتش محجبه وكانت بيضاء اوي أكتر من اخوها بس مليانه عنه.. حاجه كده اول ما تشوفها زبك يقف ويضرب تعظيم سلام للجسم الفتاك ده.. وكنت مستنيها تيجي بفارغ الصبر وهدفي الاول والاخير اني اوصل لكسها اللي هينط من الصور من كتر البروز بتاعه.. وشلت من دماغي موضوع الفلوس والمصلحه والحاجات اللي كنت جاي علشانها اصلا.. وموضوع ان انام معاها بقى موضوع حياه او موت بالنسبة لي 
تاني يوم الصبح صحيت انا وشادي بعد ما كنا نايمين على سرير واحد في حضن بعض وصحينا مع بعض في نفس اللحظه
شادي: صباح الخير يا زيكو
انا: صباح الخير يا موزتي وحشتيني من امبارح وضربته بايدي علي طيزو.. وحشتني اوي
شادي: وحشتيني أكتر مش قادر استنى عشان تنيكني تاني ما تيجي ناخد شاور مع بعض دلوقتي
انا: لا انا عايز اوفر طاقتي كلها النهارده علشان اختك لما تيجي
شادي: ايه ده انت قررت تنيك اختي من اول يوم كده؟ الموضوع مش سهل خالص على فكره اختي لسه بنت
*كلمه تنيك اختي دي ولعتني خالص*
انا: انا بقولك اني هنيكها انهاردة النهارده و علي رهان
شادي: وانا موافق بس الرهان على ايه ؟؟؟؟
انا: لو ما عرفتش انيكها النهارده ليك عندي اللي انت عايزه
- انا مش عايز حاجه غير زبك و انك تفضل تنيك فيا طول الوقت ..
قلت له خلاص اتفقنا.....
و على الساعه ظ،ظ* الصبح كده وصلت ياسمين بالعربيه بتاعتها قدام الشاليه ودخلت وكنت انا مستعد لها كويس جدا واخذ شاور و لابس اللبس الجديد وحاطط برفيوم قوي ودقني طويلة ومساوية وكنت على سنجه عشره.. دخلت ياسمين و انا وشادي واقفين جنب بعض علشان نسلم عليها بس انا مجرد ما شفتها على الحقيقه جسمي كله اتشل يخرب بيت الجمال!! كانت لابسه بنطلون فيزون اسود ماسك على فخادها اللي كانت بتتحرك زي الچيلي وهي بتقرب وطيزها بنت الحرام اللي كبيره بشكل يهبل وكانت لابسه من فوق بودي اسود برضو ماسك على بزازها اللي هينطو برا من حجمهم... كنت خلاص حهجم عليها قدام اخوها بس مسكت نفسي بصعوبه وحاولت اتصرف بعقل علشان اقدر اوصل للي انا عايزه في الوقت المناسب بعد ما سلم عليها شادي وباسها قال لها
- اعرفك زيكو شاب ساكن هنا في البلد واتعرفت عليه امبارح و اتفقنا مع بعض ان هيفسحنا في البلد لانه عارف كل حاجه هنا و بيشتغل في السياحه هنا كمان وهو شاب جدع جدا وانا حاليا بعتبره اعز اصدقائي... ابتسمت ياسمين وقالت
-اعز اصدقائك مره واحده ولسه متعرف عليه امبارح كنت فين من زمان يا عم زيكو ومدت ايديها عشان تسلم عليا . ايديها كانت صغيره وبيضه اوي وكانت حاطه مناكير احمر .. مديت أيدي وسلمت عليها وايديها كانت طريه ودافية اوي فضلت ماسك ايديها شويه اكتر من اللازم وقلت لها
انا: اهلا بيكي يا ياسمين انا مبسوط اني تعرفت عليكي شادي حكالي عنك كتير
ياسمين: ايه! حكالك عني ايه بس الولد ده؟!
انا: قال لي انا عندي اجمل اخت في الدنيا 
ابتسمت وقالت وهي مستغربه بجد وياترى طلع عنده حق ولا ايه؟؟؟
قلت لها لا ... كشرت وشها واتضايقت وقالت لي لا ايه ؟؟؟؟؟؟؟
انا: شادي ما بيعرفش يوصف مقاليش انه عنده ملاك ماشي علي الأرض.. فجاه تبدلت ملامح وشها من التكشيره لابتسامه ممزوجه بالكسوف
ياسمين: ميرسي انت زوق و مجاملة لطيفه منك
انا: مجاملة ايه بس انا مابحبش اجامل انا باقول الحقيقه .. وفضلت باصص في عينيها شويه وهي بصه في عيني وشادي واقف ما بيننا كل ده ومش مستوعب اني قدرت اعلق اخته بالسرعه دي رغم كل جمالها وثقتها في نفسها.. إلا اني كان عندي طريقه حلوه في الاقناع وواضح انها عجبتها واعجبت بيا بس الغريب ان كل ده الكلام ده وانا لسه ماسك ايديها .
شادي لما لقانا واقفين كده وماعادش ناقص غير اننا نبوس بعض قدامه حس بالغيره واتكلم بصوت عالي
- مش يلا بقى يا ياسمين تدخلي تغيري هدومك وتاخدي شاور لان الجو حر
ياسمين: معاك حق انا حرانه اوي.. وسابت ايدي ودخلت اوضتها حاطت شنطتها واخذت منها الهدوم و دخلت الحمام و قفلت على نفسها
سكس طحن - افلام بورنو - xnxx -  افلام سكس - xxnx - xnxx 2019 - - افلام سكس مصرى - افلام نيك طيز
شادي: ايه اللي انا شفته ده؟؟ (وعلي وشه دهشه)
انا: ايه رايك استجابت اهو على طول 
شادي:انا مستغرب فعلا هي عمرها ما بتستجيب لاي شباب وبالسرعه دي معقولة؟؟
غمزت له عيني وقلت له :هو انا اي احد برده .. ابتسم وقال لي 
شادي: انت احلى من اي حد يا قلبي ومد ايده علي زبي من بره البنطلون البرمودا اللي كنت لابسه وبدا يدعك زبي انا بصراحه كنت هيجان جدا بس مش هيجان من ايده اكثر ما انا هيجان من اني شفت أخته و سلمت عليها.. وخفت اني اجيب على ايده قلت له: انت هيجتنى على الاخر بس احنا متفقين انا النهارده بتاع اختك ...حسيت أنه متضايق شويه بس قالي
- انت معك حق هتعمل ايه دلوقتي؟
قلت له بعد ما ساب زبي اللي انتصب تاني: هادخل عليها الحمام 
شادي: ازاي يعني؟؟؟؟؟!
انا: عادي كده كده باب الحمام مقفول بس مش بالترباس هافتح الباب وادخل
شادي: يا ابني كده ممكن تحصل فضيحه واختي صوتها هايعلا وتصرخ 
قلت له عيب عليك وعموما لو حصل اي حاجه هاقول لها اني ما اخدتش بالي انها جوه ونسيت ودخلت.. وانت خليك واقف قدام الباب علشان تتفرج علي اختك وانا بنيكها جامد في كسها. انا مش هاقفل الباب هاسيبه موارب وغمزتلو بعيني
شادي: انت شطان يخربيت دماغك طيب يلا ادخل عشان انا هايج خالص
قلعت التيشرت اللي كنت لابسه و البرمودا وكنت لابس البوكسر فقط وكان زبي واقف لفوق لدرجه أن زبى كان باين تحت سرتي وخارج مالبوكسر 
وقفت قدام باب الحمام واخذت نفس عميق وبعدين فتحت الباب ودخلت

تعليقات