سكس اجنبى بنت ممحونه سكس 2020

خلصت الليلة مع رحاب وكنت ايقنت ساعتها انها هتوت على الواد ونفسها فيه قلت فى نفسى احاول اقربها اكتر واستغل مواهب شادى عن طريقها وبالفعل تانى يوم اخدت شادى على جنب واحنا فى الشغل وفهمته ان بلاش حد فى الشغل يعرف بمشوار امبارح لكن شادى مخلنيش اكمل كلامى وقالى ان مش لازم حد يعرف اصلا اننا بنتقابل خارج الشغل ولا ان فى بينا اى علاقة خارج اطار الشغل لمصلحتنا احنا الاتنين ساعتها عرفت ان الواد عقله كبير
وفاهم وواعى لتصرفاته واطمنت جدا واستغلت كلامه واديتله رقم التليفون بتاع رحاب وقلتله ابقا كلمها وقلها تعمل ايه وتشغل الجهاز ازاى حسيت وهو بياخد الرقم انه فرح ولقى ضالته واتفق معايا انه هيجى بكره البيت عشان يدربها على الكمبيوتر .
انتهى الشغل وروحت البيت لاقيت رحاب منتشية وسعيدة وشغالة بهمة بتروق البيت وبتعمل وليمة غدا بسالها ليه كل ده ؟
- مش فى ضيف جاى بكره يعنى يدخل البيت ليه متبهدل
- ضيف مين اللى جاى ؟
- انت هتستهبل ياراجل مش شادى قالك انه هايجى بكره يدربنى على الكمبيوتر ؟
- هو اتصل بيكى ؟
- مش انت اديتله رقمى ؟ ولا هو بيكدب عليه ؟
- ايوه انا ديتله رقمك بس مكنتش عارف انه مستعجل كده
- هههههههه ياحبيبى انا اللى يعرفنى ميستحملش بُعدى ولازم يستعجل
- واضح
- انت زعلان ياطاطا ؟ وبعدين مش انت اللى اديتله الرقم بمزاجك
- مش زعلان وبعدين انا اديتله رقمك عشان يعلمك الكمبيوتر
- اه يعلمنى الكمبيوتر ويعلمنى اللللل ... ههههههههههههه
نهيت الكلمة بمياصة شديدة مع دوران حول نفسها خلى شعرها يطير فى الهوا ويصفع وشى واديتنى ظهرها وراحت على المطبخ تتقصع بشرمطة تهيج مقدرتش انها تبعد عنى لحقتها على المطبخ وحضنتها من الخلف وأيدى الاتنين لفت على وسطها وشبكتهم على سوتها واااااااه من سوتها وملمسها ووشديتها فى حضنى جامد وانا بحك زبرى فى طيزها وببوس خدها وهمست فى ودنها
- ويعلمك أيه تانى ؟
- يعلمنى أيه ؟! هههههههه يعلمنى اللى نفسك فيه واللى عشانه اديتله رقم التليفون
- هو أيه اللى نفسى فيه ؟
- شوف انت بقا نفسك فى أيه
- قولى أنتى نفسى أسمعها منك
- يعلمنى الدلع ههههههههههههههه
- بلاش رزالة بقا ياروبى وقليلى هيعلمك أيه
- يعلمنى الش ر م ط ة والع لو قية والم ني ك ة و
- يابنت اللذينة اوووووووف على علوقيتك وانتى بتقطعى فى الكلام احححححح
- أيه ياخول مالك ما تمسك نفسك شوية ولم زبرك اللى بيحك فى طيزى ده
وزقتنى بطيزها وحاولت تفلت من ايدى لكن فى الحالة اللى انا كنت عليها لايمكن هتقدر تفلت منى لو بالموت وشديتها تانى فى حضنى باستماتة
- مش قادر ياروبى مش قادر امسك نفسى انتى ولعتينى هيجتينى
- انا اللى هيجتك ياخول ولا انت اللى بتموت فى التعريص وبتولع كل ماتعرف ان فى راجل بيقرب منى
- طب قوليلى عشان خاطرى عوزاه يعلمك أيه تانى بس من غير ماتقطعى فى الكلام
- مش بقولك انت تموت فى التعريص وقرونك بتاكلك ياعرص
حسيت بغليان فى عروقى ونار بتولع فى صدرى من كلامها وهيجان ما بعده هيجان وبقيت زى المجنون ببوس فى شعرها وفى خدها ورقبتها وكتافها وانا بتحايل عليها عشان تكمل كلام
- قولى بقا ياروبى قولى عشان خاطرى عاوزاه يعملك ايه تانى
- عوزاه يقطعنى ياكلنى أكل يمرمطنى على حجره ويس
- لا لا لا مش على حجره قولى بقا على طول
- خول انت خول عرص عاوز كلام شرمطة يامعرص
- اااااه ايوه ايوه عاوز اسمعك وانتى بتتشرمطى وبتتعولقى بهيج قوى على كلامك
- طيب ياسيدى عوزاه ياخدنى فى حضنه وياكل شفايفى ويعصر بزازى بايده وهو بيحك زبره فى سوتى وبيشدنى من شعرى بايده التانية ويفضل يشتم فيه ويقولى ياشرموطة يالبوة يامومس يامراة العرص ههههههههههههههههههههه
- اوففففففففففف ااااااااااه ياروبى اااااااه على المنظر ده نفسى اشوفه نفسى اتفرج عليه وهو بيطقعك نيك
- اسكت اسكت تعبت يخربيت امك سيبنى بقا اشوف اللى ورايا ياعرص ياقرنى
- لالالالا انا عاوز انيك مش قادر
- ده عند أمك انا مش فضيالك عاوزة اكمل اللى ورايا عشان الراجل اللى جاى
- طيب مايجى هو احنا ل
- ششششششششش أمشى من قدامى غور بقا خلينى اكمل ولا انت عاوزه يلاقى البيت مش نضيف يقول عليه أيه وبعدين لازم اعمله اكل يقويه عشان يقدر يشتغل حلووووووو حلو قوى يحححححح
- ابوس ايدك ابوس ايدك اعمل واحد عالسريع مش قادر
زقتنى وفلتت منى ومسكت دورق مياه كان على الرخامة ورمتنى بالميه فى وشى غرقتنى
- روح ياخول شوفلك كلبة اجرى مش فيقالك
- ماشى بس اعرفيها والايام بينا يارحاب
- ايه ده ياماما خوفتنى يمايما ركبى بتترجف هههههههههه يلا ياخول روح اضربلك عشرة وريح نفسك ياعلق
حسيت بانكسار وحسرة انا اللى عملت كده فى نفسى وخرجت روحت على الصالة اقعدت على الكنبة وولعت سيجارة وانا بين حالتين انكسار ومذلة وفى نفس الوقت هيجان وفرحة انى احتمال اشوف فيلم سكس لايف بين مراتى وصاحبى . وانا على الحالة دى وسرحان فى اللى بيحصل فوجئت برحاب قدامى لابسة قميص قصير ستان لونه ازرق راسم سوتها وفخادها بتنور تحت منه وصدرها بحلمات بزازها مرسومين من تحت القميص ولمت شعرها عملاه ديل حصان
- انت زعلت ياطاطا ؟ بتتقمصى ياحلوة . ياحبيبى انت جاى فى وقت مش مناسب خالص وبعدين انت ريحتك عرق من الشغل وانا كنت عاوزة اروقك بالليل بس انت مستعجل
- خلاص يارحاب مفيش حاجة

افلام سكس ممحونه موزه
- لا انت بقمصة وعامل زى العيل الصغير وبتغضب وعلى فكرة انا جيتلك بس عشان صعبت عليه مش عشان الهلفطة اللى قلتها ومتهددنيش تانى عشان مش هيجيب معايا تهديدك ماشى
ومن غير مقدمات رحاب نزلت على ركابها وقعدت بين رجلى وحطت ايدها على زبرى من فوق البنطلون تلعب فيه باطراف صوابعها وفتحت السوستة ودخلت ايديها تمسكه من تحت البوكسر وتخرجه وتدلك فيه وهى بتبصلى بنظرة شرمطة وتحدى وقربت ببقها من زبرى تنفخ عليه وتبوسه وتلحسه بلسانها وبدأت تدخله فى بقها وتمصه وانا مستسلم للى بتعمله وبتفرج عليها مش قادر احرك ساكن من كتر هيجانى وهى تمص حبه وتبصلى بطرف عينيها بتحدى انى استرجل وقلها لا مش عاوز لكن مقدرتش لانى كنت حاسس باحتقان فى خصيتى من كتر الهيجان ومسكت راسها اشدها على زبرى عشان ادخله كله فى بقها لكن هى زقت ايدى من على راسها بعنف ونهرتنى بقوة
- لا ياكسمك انت تقعد تتفرج لحد مانزلهملك وترتاح ومفيش حاجة غير كده
- ولاحتى كلام أى كلام تقوليه تخلينى اخلص وانزلهم
- كلام هههههههه كلام أيه ياخول ياعلق عاوز تسمع ايه ياعرص
- أيوه أيوه هو ده اللى عاوز اسمعه
- هههههههههههه ياعرص . مش بقولك بتموت فى التعريص هههههههه عارف بفكر بكره اخليك معرص رسمى برخصة ووقف على باب الاوضة تحرسنى وانا بتناك من صاحبك واسمعك احلى كلاااااااا .. ياابن الوسخة يا ابن الشرموطة نطرتهم فى عينى ياعرص اووووف عليك مقدرتش تستحمل ياخول ههههههههههههههههه
كنت فعلا من كلامها مقدرتش امسك نفسى ونطرتهم على وشها وقامت رحاب تكمل شغلها وانا خدت دوش ودخلت انام على ماتخلص يظهر ان رحاب سابتنى نايم مدة كبيرة وليتقها بتصحينى الساعة 8 مساءاً عشان نتغدى انا اتخضيت لانها سابتنى نايم كل ده واتفزعت لما شوفتها بعد اللى عملته فى نفسها بقت شكل تانى زادت فوق جمالها وانوثتها جمال وانوثة طاغية راسمة حواجبها وعاملة سويت بالبلدى حلاوة وجسمها زى الشمع وراسمة تتوهات على صدرها وفخادها ورجلها باختصار بقت ممثلة افلام برنو حاجة تهبل
- طاطا اقوم عشان الغدا يلا
- الساعة كام دلوقتى
- الساعة 8 وربع
- سيبتينى كل ده ليه ؟
- قلت اسيبك ترتاح شوية عشان تعرف تسهر بالليل طالما بكره اجازة وبعدين تدلع حبة ولا انت مش عاوز هههههه
- امممم طيب ادخل الحمام وارجع اجهز معاكى السفرة
- لا السفرة جاهزة بس خلص حمام وحصلنى
خلاجت من الحمام لقيتها مجهزة السفرة والغدا ومنتظرانى ولابسة بيجامة حمرا من قماش شيفون شفاف عبارة عن شورت وفوقه قطعة تتسمى جاكت بيجامة حمالات فتلة مربوطة على الكتف فيونكة وقصيرة اخرها على اول كمر الشورت وشفافة مفيش تحتها حاجة وحلامات بزازها واضحة جدا والاندر من تحت الشورت واضح صغير احمر ستان قافش قوى فى كسها حسيت ان الليلة دى ليلة الدخلة ميلت عليها بوستها وقعدت . واحنا بناكل قالتلى
- مرات اخوك صلاح اتصلت وبتقول انه عيان قوى وعوزاك تروحله
بس انا مرديتش اصحيك وقلتلها انك جاى من الشغل تعبان ولما تصحى هبلغك
- ماشى بكره ابقا اروحله . معرفش هم مش بيفتكرونى غير فى الارف ليه
- ياابنى ده اخوك مهما كان ولازم برده تشوفه والظاهر انه تعبان جامد عشان صوتها يبان انها معيطة
- خلاص مانا قلت بكره هروح
- بكرة تروح ازاى وشادى هيكون هنا ؟
- ياست شادى هايجى على العصر انا هاروح لصلاح الصبح وارجع قبل شادى مايوصل
- طيب لما تخلص اكل لم السفرة وأعمل شاى وحصلنى على اوضة النوم عشان مش قادرة اعمل حاجة تانية
- أمرك ياجميل يافاجر انت تأمر ياعسل
- طب اخلص ياخويا عشان مش هينفع تسهر طالما هتروح لاخوك الصبح
رحاب سبقتنى على اوضيتنا وانا روحت اعمل الشاى تليفونى رن روحت جيبته لاقيت رقم صلاح اخويا رديت وانا بصب الشاى
- السلام عليكم
- اهلا ازيك ياطايع انا نوال معلهش انى بتصل بيك دلوقتى
- لا ولا يهمك انا لسة صاحى حالا ورحاب لسة بقولى ان صلاح تعبان الف سلامة عليه
- تسلم ياطايع بس ربنا يخليك لازم تيجى تشوفه لانه تعبان قوى المرة دى ومهما كان ده اخوك ول...
- يابنتى من غير ماتحلفينى هاجيله بكره الصبح انتى مش هتحننينى على اخويا مهما كان اللى بينا من زعل لازم فى الظروف دى اكون معاه
- ده العشم ياطايع ربنا يخليكوا لبعض ياخويا ويزيح اللى فى الصدور ويروق بينكم الحال
- ماشى يانوال سلمى عليه وانا هاجيله الصبح ولو بعد الشر فى حاجة جامدة حصلت رنى عليه فى اى وقت هاجيلك
- ربنا ميجبش حاجة وحشة هنسناك ياطايع متتأخرش مع السلامة ياخويا
- مع السلامة يانوال
خدت الشاى وروحت اوضة النوم لقيت رحاب على السرير حاجة فوق الوصف حطيت الشاى على الكمودينو جنب منها وقلعت هدومى اتخلصت منها الا من البوكسر وطلعت عالسرير جنبها
- نوال اللى كانت بتكلمك ؟
- اه . الظاهر فعلا صلاح تعبان جامد المرة دى
- مانا قلتلك . لازم تروح تطمن عليه وتكون جنبه
- هروح بس خلينا هنا دلوقتى مع القمر ده
وحطيت ايدى اليمين على كتفها قربتها منى وبحنية فضلت ابوس فى خدودها وعينيها ومناخيرها وشفايفها وايدى الشمال سرحت على فخادها تحسس عليها وهى حطت ايديها على صدرى تحسس عليه وبادلتنى البوس ونزلت بشفايفها على صدرى تبوس فيه وعارفة انى بدوب من لحسها لحلمة بزى ومصها ليها وطبعا بتاخد منى كل اللى عوزاه بالحركة دى وانا ابتديت ادوخ من اللى بتعمله ونزلت ايديها على زيرى تلعب فيه وتخرجه من البوكسر وهى بتبوس فى صدرى وتلحسه
- شكله تعبان قوى وواقف على الاخر النهارده ههههههههههه انت اخدتله حاجة ولا ايه ؟
- اه خدتله حبيتين
- يخربيتك ده انت تموت فيها انت اتجننت ( كانت سابت زبرى من ايديها وسابت صدرى ورفعت وشها مخضوضة وهى بتقول الجملة دى )
- ههههه ياحبيبتى هى حباية فياجرا ماحدة 50 مللى وحباية رحاب 300 مللى ما انتى تهيجى اكتر من الفياجلاا
- ياخفة دمك خضتنى يابغل
- لا بلاش بغل دى البغل مش بينيك هههههههه
- امممممم طيب ياحمار كده حلو هههههههههههههه
- اه حلو حمار دى ياريت زبرى يبقا قد زبر الحمار
- يالهههههههوى ياواد ياطاطا لو زبرك بقا قد زبر الحمار ده انا كنت اتفرمت بعد يوم واحد من الجواز
- ماهو ياحبيبتى واقف زى الفل وجامد وميقلش عن زبر الجمار كتير
- ههههههههههههه اه باين قوى ههههههههههه مش مهم اهو بيصبر لحد ماتفرج
- لحد ماتفرج ؟!! وهتفرج ازاى يعنى
- اممممم يمكن اللى جاى بكرة يبقا فيه الفرج
- انتى هايجة عليه قوى كده ياروبى ؟ هو عاجبك قوى كده
نامت على زبرى تمص فيه من غير ماتجوبنى
- ايه مردتيش . هو تاعبك قوى كده ؟
- اسكت متتكلمش فى الموضوع ده عشان انت لما بتسمع بتهيج وتنزل بسرعة وانا ببقا لسة عاوزة
- احححح شكله مهيجك ومولعك قوى يالبوة
- شوف الراجل برده بتلف وتدور عاوز تفتح فى الشرمطة . اوعى كده ياخول انزل اتفردت عشان انا اللى هطلع عليك وانيكك النهارده
وشدتنى من رجلى فردتنى على السرير مقامت قلعت الشورت والاندر وطلعت فوق منى فتحت رجلها وخدتنى بين رجلها وهى على ركابها ومسكت زبرى بأيديها تفرش بيه كسها وهى بتبصلى بكسرة عين تنم عن شرمطة طاغية
وتحدى رهيب وفتحت بقها باسلوب كله منيكة وشعرها الناعم قوى مسترسل على كتفها وضهرها وساندة بأيدها التانية على صدرى وبدأت تنزل بهدوء عليه وتدخل زبرى فى كسها براحة جدا الى ان وصل لنهايته داخل كسها ومع صعودها وهبوطها على زبرى بهدوء ونظرات تلهب مشاعر اى راجل لقيتنى بحوم حولين صوتها عاوز اسمعها وهى بتتكلم الكلام اللى بيولعنى ومسكت بزازها بأيدى اقفش فيهم وانا بجرها فى الكلام
- اوفففففففف ياروبى لو الواد شادى كان مكانى دلوقتى وداق اللى انا دايقه يالهههههوى كان قطعك
- اوففففففف ياريت ياريت ياريت اححححححححح نفسى ياطاطا نفسى انيمه تحت منى واركب على زبره اللى زى الحديدة واسحبه كله فى كسى اححححححححححح يالههههههههههههو

تعليقات