افلام سكس جديده 2020 نيك بوضعيات مختلفه

اهلا بيكم . اللى تابعنى فى قصتى السابقة ( دردشة ) اشكركم على تشجيعكم واللى اول مرة يقرألى اهلا بيه واتمنى انه مايندمش أو يمل من كتاباتى .
ندخل فى الموضوع
أنا بشتغل فى شركة من الشركات قطاع العمال . حاليا بشغل مهنة رئيس قسم . معايا مجموعة من الرجالة عددهم 17 شخص كلهم تقريبا فى نفس سنى فوق الخمسين فالشركة فتحت باب التعينات لدفعة جديدة شباب وجالى فى القسم بتاعى 3 شباب فوق العشرين منهم ولد اسمه ( شادى ) عمره ( 26 سنة ) الاتنين التانين نفس سنه لكن مش زى الولد ده كان حالة خاصة طول الوقت يا أما بيشتغل يا أما بيقرأ فى كتاب أو فاتح البتاع الجديد اللى أسمه ( تاب ) ههههههه اصل انا ماليش فى الكلام ده
وانا بتجول فى القسم بتابع شغلى كنت بشوف الناس القديمة بيتلموا على الدفعة الجديدة
يتوشوشوا ويهمسوا فى ودانهم وأول ما أوصل عندهم يغيروا الكلام او يسكتوا وعينيهم تزوغ فى أى أتجاه تانى والدفعة الجديدة تبصلى بأستغراب أو أستهجان وأحيانا أحتقار إلا ( شادى ) لدرجة انه بقا ينعزل عنهم ويقعد لوحده يقرأ .
بالتأكيد أنا عارف هم بيتكلموا فى أيه وبيقولوا أيه للعيال الجديدة وأيه سر بصيتهم ليه . ماهو على رأى المثل ( إذا عرف السبب بطل العجب ) وأنا طبعا عارف وفاهم السر اللى بيتكلموا فيه
أنا متجوز أتنين ستات . الآولى سنها ( 46 سنة ) والتانية سنها ( 24 سنة ) لسة متجوزها من سنتين وهى دى السر اللى كلهم بيحكوا فيه وبينموا فيه طول النهار ولحد هنا كنت لسة مخلفتش عيال
( هند ) مراتى الاولانية طبيعتها ست محترمة قوى تعلمك العفة والشرف كنت باسيبها فى البيت وانا مطمن انه لايمكن حد يفكر يقرب منها رغم ان بيتى مكون من دورين فى منطقة شعبية جدا وسمعة المنطقة حدث ولا حرج عشوائية بلطجة دعارة مخدرات كل اللى تتخيله موجود فى المنطقة دى . بس ( هند ) محدش يقدر يفكر يجى جنبها ههههه مش بقولك ممكن تعلمك الشرف والعفة أو بصراحة أنا كنت فاهم كده . وده سببه لبسها اللى دايماً عبارة عن جلابية بيتى من النوع الصب اللى ملهوش معالم وبكم طويل وطرحة على راسها وشراب اسود فى رجلها ده ناهيك عن اسلوبها فى الكلام اللى تحس فيه انك بتتكلم مع واحد صاحبك وكمان عصبى وعمره ماعرف يضحك وده كان السبب فى انى فكرت اتجوز واحدة تانية بس مش أى واحدة
احساس الحرمان من الدلع والفرفشة وانك تلاقى واحدة تعرف تدلعك وتهنيك خلانى أدور على بنت صغيرة اعيش معاها اللى باقى من عمرى بس كمان مش أى بنت لازم تكون واحدة دلع ( هشكة ) هههههههه ده تعبير بيقولوه فى حتتنا على البنت الشمال او المومس بصراحة
وفعلا لاقيت فردة ملهاش حل حتة نتاية توجع أجدع راجل . بتلبس عبايات توقف زبر الميت مشيتها تهيج بلد طيازها تخرجك عن شعورك وصدرها يهد عشر رجالة فى بعض طريقة كلامها ومياصتها وحركة شفايفها فى الكلام تهيج الناسك والعابد والتقى وفوق كل ده سمعتها سبقاها خصوصا انها وحيدة أمها وابوها ميت وحالتهم المادية زفت وده كان السبب فى تسهيل الجوزة رغم فرق السن بينى وبينها واتجوزتها
بالنسبة ليها كانت جوازة فل هتاخد راجل حالته المادية متيسرة ومعندهوش عيال وواقع لشوشته فى دباديب رجلها
بالنسبة لى كانت جوازة حلم لانى محروم من الانوثة والدلع وبنت صغيرة وملهاش راجل يقرف أمى ويتشرط ويتنك عليه
لما أتجوزت كان شرط مراتى الاولانية انى اسبلها البيت ومطلقهاش عشان تضمن المعاش ومليش دعوة بيها يعنى بأختصار جواز على ورق وده مفرقش كتير معايا لاننا كنا تقريبا على الوضع ده واحنا متجوزين عادى وفعلا نفذت اللى هى عوزاه وأشتريت بيت تانى برده عبارة عن دورين مساحته 100 م فى المنطقة بتاعت مراتى التانية ( رحاب ) وأمها عاشت معانا 

افلام سكس ممحونه موزه
رحاب كانت سمعتها سبقاها فى منطقتها وليها علاقات بشباب كتير وامها ست كبيرة شبه عاجزة عن الحركة ونظرها ضعيف جدا ومكانتش تقدر تحكمها وأنا شغلى كان عبارة عن ورادى فكان لازم فى ايام ابات بره البيت ودى كانت فرصة لرحاب تعمل اللى هى عوزاه . فى أول الجوازحاولت اسيطر عليها وأعمل فيها دكر كانت تريحنى وتوافق على كل شروطى وكلامى وبعد ماخرج من البيت تعمل اللى هى عوزاه ومع الوقت بقيت بكبر دماغى عشان مش عاوز مشاكل ونكد وخصوصا انى عاوز أعيش وأدلع وهى بصراحة كانت بتعرف تدلع الراجل ازاى ومن طريقتها وأسلوبها بقيت انا اللى بوافق على أى حاجة هى عوزاها وبعد سنة من الجواز بقيت بحس بمتعة اكتر لما اعرف ان كان معاها راجل تانى واسألها عمل أيه ومتعك ولا معرفش وهى تحكيلى التفاصيل وانا احس بهيجان ونار فى جسمى ودمى يغلى واعمل معاها احلى ليلة وزاد الامر طين انى بقيت بستغل ده فى حياتى وأكسب من وراه مزايا وعلاقات مع الناس اللى كانوا كلهم بيتقربولى عشان رحاب بعد ماكنت مقطوع من الخلق ومحدش كان بيزورنا لما كنت متجوز هند وبقيت فرحان بالحياة الجديدة والبيت اللى مابيفضاش من الزيارات وخصوصا الرجالة والغريب بقا أنى بقيت صاحب كلمة والكل بقا يتقرب منى للدرجة اللى خلتنى اترقى فى شغلى وابقا رئيس قسم رغم انى أقلهم مهارة وفنيات بس تعمل أيه. ؟!
كنت عرفت رحاب على المدير بتاعى وهو أول ماشافها ريل وشاط وبقيت حالته عدم وهيموت عليها وانا فهمت رحاب انها متدلوش كل حاجة مرة واحدة عشان اضمن أسيطر عليه وفعلا رحاب اقدرت تخليه لعبة فى ايديها وكان تليفون واحد منها تخليه يعمل اللى انا عاوزه وأ ترقيت بمذكرة تبرير تخلينى اتخطى ناس أكفأ منى وأقدم منى والمبرر كان ( مُطيع للاوامر ) والجملة دى لوحدها فى بلدنا أفضل مبرر يخليك تركب فوق الخلق . وطبعا ده كان سبب فى ان كل اللى معايا يكرهونى ويزموا فيه بس مكانش حد فيهم يجروء يوجهلى كلمة تزعلنى لانهم عارفين علاقتى بالمدير قوية .
الدفعة الجديدة أخذت نفس المسلك من همز ولمز إلا ( شادى ) اللى كان دايما منفرد بنفسه . وفى مرة وانا بمر فى القسم سمعت بالصدفة شادى بيدافع عنى وبيفهمهم انه مالهوش دعوة بخصوصيات حد وان كل واحد حُر فى خصوصياته . أبتديت من اللحظة دى أميل وأقرب من شادى وأكتشفت انه مش بس مؤدب وفى حاله ده كمان عبقرى وعنده حلول لكل مشكلة نقع فيها فى الشغل وده كان فرصة بالنسبة لى أحسن من موقفى فى الشغل وفعلا بقا القسم بتاعى افضل من أقسام تانية كتير وشادى أتعرف للناس انه
عبقرى وعمل تطوير فى حاجات كتير فى الادارة للدرجة اللى خلته معروف عند المدير ومدير القطاع ولما كانت تحصل مشكلة يتصلوا بشادى يستدعوه من البيت ووصل الامر ان رئيس الشركة القابضة عرفه وكان بيطلبه على التليفون . حسيت ساعتها ان شادى بقا عقبة قدامى . الحقيقة فكرت فى حلين . الحل الاول انى أحاول أشوه صورته وأعمله مشاكل تخلينى أتخلص منه . لكن الحل ده كان صعب لان الولد كان اتعرف كويس وسمعته وصورته بقت منورة قوى ده غير انى هعادى شخص كان بيدافع عنى ومغلطش معايا فكان لازم ألجأ للحل التانى اللى هو انى أقربه أكتر منى وأخليه سندى فى الادارة وصاحبى اللى اعتمد عليه والحل ده مكانش ممكن يحصل غير عن طريق ( رحاب ) بس ازاى اعرفه عليها خصوصا انى مكنتش بعرفها بحد من الشغل عندى غير المدير والسبب بسيط ان المدير مش ممكن هيحكى لحد لانه هيخاف على مكانته لكن المستوى الاقل ممكن يحكى على سبيل المنظرة ده غير انه هيمسك عليه ذلة يهددنى بيها المهم فضلت أدورعلى طريقة أعرف بيها شادى على مراتى لحد ماجت الفرصة لما رحاب اشتكتلى ان الكمبيوتر بتاعها عطل طبعا انا ماليش فى الكلام ده وهى لسة على قدها فى الكمبيوتر لانى اشترتهولها من فترة قريبة على سبيل المنظرة وهى فضلت تدور وتعلم نفسها عليه وطبعا البركة فى الشباب اللى بتعرفهم أهو كل واحد يديها معلومة من هنا على كلمة من هنا المهم بقيت بتعرف تشغله وتتعامل معاه فى الوقت ده لاقيت ان دى احسن فرصة وافضل حجة أدخل بيها شادى بيتى وفعلا طلبت من شادى يجى يشوف الكمبيوتر والولد كان خدوم وفعلا خدته معايا البيت واتقابل مع رحاب وصلح الكمبيوتر وشغله لكن قال ان الجهاز ده تعبان ونوعية قديمة وهيعطل تانى والآحسن نجيب جهاز تانى طبعا رحاب مسكت فى الكلمة وشبطت فى جهاز جديد وأنا مكنتش أقدر أرفضلها طلب وشادى عرض عليه انه ممكن يساعدنا فى أختيار جهاز كويس وبسعر كويس خصوصا انه عارف ناس بيتعامل معاهم وأتفقنا على يوم نروح فيه مع بعض انا وهو ومراتى نشترى كمبيوتر جديد وفى اليوم اللى اتفقنا عليه جالى شادى بعربيه شيك وماركة غالية وخدنا وسافرنا ودخلنا مول مخصص للكمبيوتر وهناك اتفاجأت انا ومراتى ان شادى معروف عندهم كويس وبيعاملوه بطريقة خاصة وبيدولوا أسعار خاصة وفعلا جابلنا جهاز كويس جدا وبسعر مكناش نتخيله وأحنا راجعين شادى دخل بينا منطقة راقية جدا فيها مطاعم شيك ومحلات تهبل وعزمنا على العشاء وأحنا فى المطعم لمحت بطرف عينى مراتى وهى بتبص لشادى بأعجاب جامد قوى وبتابع كلامه بأهتمام شديد قلت فى نفسى حلو كده رحاب بتشتغله وده المطلوب ورجعنا البيت وشادى دخل معانا يوصل الجهاز ويشغله ووعدنا انه هيجى فى يوم تانى يدربها عليه ده طبعا بعد إلحاح من رحاب ومشى شادى ورحاب دخلت الاوضة غيرت هدومها ولبست قميص نوم دلع عرفت انها عاوزة تتناك من غير مقدمات خدتها عالسرير اعمل الواجب لكن رحاب بدأت تسأل مين شادى وبيشتغل ايه معايا والعربية اللى معاه دى منين وهو لسة متعين ؟ وأسألة كتير منها حاجات جوابتها عليها وحاجات معرفتش اجاوبها عليها
رحاب – ازاى بيشتغل معاك ومتعرفش هو متجوز ولا لاء ؟
أنا – معرفش مجاتش فرصة نتكلم فى كد

تعليقات